در مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چه انواعی دارد؟” در این رابطه به گفتگو پرداختیم که آیا از لحاظ جنس و طرح و شکل و رنگ ما تنها با یک نمونه خاص از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی رو به رو خواهیم بود یا دست ما در اینجا برای استفاده از مدل های مختلف باز است و اصلا آیا مدل ها و گونه های متفاوتی از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی تولید می شود یا خیر؟

در این نوشته به سه گونه متنوع از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  1. معاصر
  2. سنتی
  3. کاربردی

نمونه های معاصر سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شامل گزینه هایی دارای تخته هایی در ابعاد بزرگ از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می باشند که برای کارهای مدرن و تمیز مناسب است و دارای کیفیت های مختلفی است که می توانند طراحی های چشمگیر و خلاق را با خود همراه کنند.

گونه های متنوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

نمونه سنتی سبک و دارای تخته هایی در سایز کوچک و در معرض هوا هستند که این نمونه از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با موفقیت تمام در طول دهه ها در کشورهای مختلف مورد استفاده واقع شده اند.

اما نمونه کاربردی مخصوص مواردی مانند مسیرهای دوچرخه سواری، مسیر راهنمایی جهت دار، لبه های سکو، و ناحی هشدار خطر می باشند که استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در این موارد قدرت انتقال پیام های اجتماعی را برای هدایت رفتار مردم دارد و همچنین می تواند آن ها را مورد محافظت قرار دهد. در واقع در اینجا کاربردی که جنس، رنگ و بافت این محصول دارد اهمیت بیشتری برای کاربران و استفاده کنندکان خواهد داشت.

سه دسته بندی بالا دسته بندی کلی و جامع از گونه های این محصول هستند که جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتر بهتر است با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید. علاوه بر آنکه می توانید سری هم به صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا بزنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *