در نوشته “بلوک های کلیدی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” به یکی از کارکردهای اساسی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اشاره نمودیم و دیدیم که علاوه بر آنکه می توان از این محصول برای پوشش سطوح و محوطه های مورد نظر استفاده نمود، می توان از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به عنوان عاملی جهت تقویت راهنمایی های بصری در محیط شهری استفاده نمود.

مثلا چنانچه قبلا بیان شد برای آنکه در پیاده روها بین محوطه و مسیر دوچرخه سوارها با مسیر پیاده رو فرق و فاصله بصری ایجاد شود می توان از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با رنگ و بافت متفاوتی استفاده کرد.

کارکردی دیگر برای سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

و یا برای آنکه مسیر پیاده رو برای نابینایان و کم بینایان به گونه ای طراحی شود که بتوانند مسیر خود را به خوبی پیدا کرده و طی کنند می توان از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی دارای بافت هایی استفاده کرد که آن ها حین راه رفتن بر روی آن بتوانند به خوبی مسیر خود را پیدا کنند.

این ها تسهیلاتی است که در دنیای مدرن برای افرادی که دارای برخی ناتوانی های جسمی هستند به کار گرفته می شود. در واقع برای توزین و ترویج عدالت در زمینه بهره برداری یکسان از امکانات شهری برای همه افراد این تسهیلات در نظر گرفته شده اند و مصالحی مانند سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به خوبی می توانند نقش کمک کننده در این زمینه ایفا کنند. دلیل آن نیز همانطور که گفته شد آن است که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی قابلیت آن را دارد که در بافت های متفاوتی تولید شود.

علاوه بر آن رنگ بندی متنوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز از جمله عواملی است که در این راستا می تواند کمک بزرگی را در راستای هماهنگ سازی محیط شهری جهت افراد دارای ناتوانی های جسمانی ایجاد کند. به این ترتیب لازم است که در صورت نیاز با متخصصان هنزا نیز جهت آشنایی بیشتر با این امکانات مشورت نمایید و برای کسب ایده های بیشتر در این راستا به صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *