در طی چند مقاله ای که در سلسله نوشته های هنزا از طریق کارشناسان و متخصصان هنزا برای شما بازگو کرده ایم، اولویت اول ما این بوده است که خوانندگانی که در زمینه مصالح ساختمانی به دنبال کسب اطلاعات جامع هستند بتوانند اطلاعاتی که به آن نیاز دارند را در رابطه با بتن اکسپوز و دیگر سازه های ساختمانی بروز و نوین به دست آورند.

در مقاله ای که با تیتر “چه پرسش هایی درباره بتن اکسپوز مطرح می شود؟” مطرح شد این نکته لحاظ گردید که برای آنکه بتوانیم در زمینه تولید بتن اکسپوز و استفاده از آن به قدر جامع کسب اطلاع کنیم، چگونه می توان این موضوع را در ابعاد گوناگونی که هر مصالح ساختمانی و از جمله بتن اکسپوز با آن درگیر است، بررسی کنیم و از منظرهای متنوع بتوانیم مورد ملاحظه قرار دهیم.

چند نکته در ساخت بتن اکسپوز

چند نکته را در ساخت بتن اکسپوز باید مورد ملاحظه قرار دهیم.

  • میزان گرمای قالب ها و همچنین آماده کردن آن ها برای خط برش
  • مراقبت از اینکه کیفیت بتن پاییم میاید.
  • کنترل و چک کردن تمام مواد اولیه پیش از آنکه وارد خط تولید بتن اکسپوز شوند.

این مراحل در ساخت بتن اکسپوز از این جهت حائز اهمیت است که اولا نباید اجازه داده شود که قالب ها پس از آن که مخلوط بر روی آن ها ریخته شدند، به قالب ها بچسبند به طوری که جدا شدن آن ها مشکل ساز شود و یا اینکه بخشی از بتن اکسپوز هنگام جدا کردن از قالب بر روی آن بچسبد و شکل محصول دچار اشکال گردد.

علاوه بر آن که همواره باید این مسئله مهم را مد نظر قرار دهید که هر چه کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه بیشتر باشد، محصول نهایی به دست آمده نیز دارای کیفیت بالاتری است. در صفحه بتن اکسپوز هنزا توانسته ایم بهترین نمونه های این محصول را به نمایش بگذاریم. شما نیز می توانید با مراجعه به متخصصان هنزا تمام آنچه لازم دارید در این باره یاد بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *