گفتیم که تست و آزمایش هایی که بر روی بتن جی اف آر سی / جی آر سی توسط تیم تحقیقاتی هنزا و در آزمایشگاه مجهز هنزا صورت می پذیر و در مقاله “تست جی اف آر سی / جی آر سی” درباره آن توضیح داده شد، نشان می دهد که اختلاط الیاف شیشه با بتن از هر لحاظ توانسته عیار جی اف آر سی / جی آر سی را نسبت به بتن معمولی افزایش دهد و کمیت های مختلف مکانیکی و مقاومتی بتن را بهبود ببخشد.

به عنوان مثال می توانید به نوشته “مقاومت کششی جی اف آر سی / جی آر سی” مراجعه کنید و با توجه به مطالب بیان شده در این مقاله ببینید که ترکیب الیاف شیشه با بتن و تولید جی اف آر سی / جی آر سی چه تاثیری بر مقاومت کششی این بتن نو ساخته می کند و چطور توانسته بر خواص شکنندگی و تردی بتن فائق بیاید.

به همین منظور در نوشته “آرامش خاطر با جی اف آر سی / جی آر سی” بیان کردیم که اگر از جی اف آر سی / جی آر سی برای ساختمان خود استفاده کنید، از لحاظ استحکام، دوام و مقاومت خیالی آسوده خواهید داشت. که این استفاده فقط مخصوص استفاده در نمای خارجی نخواهد بود و چنانچه قبلا هم بیان شد می تواند در کفپوش ها و همچنین در دیوارهای داخلی نیز به کار گرفته شود که هر کدام از این کارکردها پنل های پیش ساخته و طراحی های خاص خود را می طلبد.

پنل های جی اف آر سی / جی آر سی با ضخامت کم

علاوه بر آن جی اف آر سی / جی آر سی با توجه به حضور الیاف شیشه این قدرت را کسب کرده که بتواند در برابر ضربه های وارده تحمل بیشتری از خود نشان دهد. که به این خاصیت اصطلاحا ظرفیت جذب انرژی گفته می شود.

این خصوصیات پیشرفته مکانیکی سبب شده که قطعات بتنی جی اف آر سی / جی آر سی را بتوان در سایز و ابعاد و طرح های مختلف تولید کرد که دلیل آن شکل پذیری بالای پنل های جی اف آر سی / جی آر سی است. تا جایی که شما می توانید نمایی از جی اف آر سی / جی آر سی با ضخامتی در حد یک سانتی متر داشته باشید.

این قابلیت باعث شده که کم شدن ضخامت جی اف آر سی / جی آر سی موجب کم شدن مقاومت آن نشود و حتی با پنل های جی اف آر سی / جی آر سی با ضخامتی د حدود یک سانتی متر بتوانیم مقاومت های مطلوبی که نمای ساختمان باید دارا باشد را به دست آوریم. پس پنل هایی داریم با مقاومت بالا ولی ضخامت پایین و در نتیجه وزنی سبکتر.

که این مساله می تواند باعث شود اگر شما بخواهید نمای ساختمان خود را جی اف آر سی / جی آر سی کار کنید، با سرعت بیشتر و سهولت بالاتری بتوانید نما را به انجام برسانید و به این ترتیب از لحاظ اقتصادی نیز صرفه بیشتری خواهید برد. چرا که سرعت پایین انجام کار باعث افزایش هزینه های جاری ساخت سختمان خواهد شد.

به همین جهت پیشنهاد متخصصان هنزا به شما مراجعه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا جهت آشنایی با این محصول می باشد و همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به پرسش های شما در زمینه سفارش جی اف آر سی / جی آر سی هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *