اگر بخواهیم از “ویژگی های برتر بتن جی اف آر سی / جی آر سی” مسبت به بتن الیافی نام ببریم، همانطور که در نوشته مذکور به آن پرداختیم، لازم است بگوییم که اضافه نمودن الیاف شیشه به ترکیب بتن توانسته گامی تازه و خلاقانه در صنعت ساختمان ایجاد کند به طوری که مزیت های جی اف آر سی / جی آر سی سبب شده که این محصول به سرعت مورد استقبال و توجه سازندگان بناها و دست اندرکاران ساخت و ساز قرار بگیرد.

به هر حال الیاف می توانند ترک های ایجاد شده در سطح بتن جی اف آر سی / جی آر سی را که به خصوص هنگام عمل آوردن بتن ایجاد می شوند نسبت به بتن های معمولی به شدت کنترل کرده و با توزیع نیروهای وارده در شبکه الیاف موجب کم شدن عمق این ترک ها گردد. و همانطور که بیان شد خصوصیت جی اف آر سی / جی آر سی و در واقع همه بتن الیافی این است که می توانند با وجود ترک های احتمالی مقاومت اولیه خود را به واسطه حضور الیاف حفظ کنند و از این بابت نگرانی بابت بارهای وارده به بتن وجود نخواهد داشت.

پروژه های ملی با جی اف آر سی / جی آر سی هنزا

از جمله این ویژگی های جی اف آر سی / جی آر سی می توان به تولید قطعات ظریف با طراحی های خاص و در عین حال در ابعاد بزرگ اشاره نمود که محصولات هنزا در این زمینه توانسته اند گام های بزرگی را در سطح کشور بردارند و به این ترتیب از جمله تولید کنندگان مورد اعتماد مصالح ساختمانی در سطح کشور، به خصوص بتن های پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی شناخته می شوند. که همه این ها متکی بر تحقیقات و پیشرفت علمی تیم هنزا می باشد.

شرکت گام آبی فردا برای آنکه بتواند گام های بلند و اطمینان بخشی در تولید جی اف آر سی / جی آر سی بردارد، به طوری که رضایت مشتریان را از لحاظ زیبایی نما، مقاومت و پایداری و طول عمر جی اف آر سی / جی آر سی در پی داشته باشد مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات و ابزار تولید این محصول در کارخانه تولید مصالح ساختمانی هنزا می باشد.

سعی محققان و کارشناسان هنزا بر این است که جی اف آر سی / جی آر سی و همچنین سایر محصولات تولیدی هنزا بر اساس مدرن ترین و به روز ترین استانداردهای مهندسی بین المللی باشد. به همین جهت در آزمایشگاه های مجهز و آماده ای که به این منظور مهیا شده، در مرحله تولید و کنترل کیفیت جی اف آر سی / جی آر سی را تحت آزمایش های مختلف قرار داده و کیفیت آن را می سنجیم.

به همین منظور جی اف آر سی / جی آر سی را تحت نیروهای وارده مختلف قرار داده تا مقاومت آن را از جوانب مختلف کششی، فشاری، برشی، خشتگی و غیره بسنجیم و به این ترتیب محصول جی اف آر سی / جی آر سی تولید هنزا می تواند یک کالای قابل اطمینان جهت به کار گیری در ساختمان شما باشد.

یکی از راه هایی که می توانید محصولات جی اف آر سی / جی آر سی که توسط گروه گام آبی فردا در کشور تولید و در پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته را دنبال کنید مراجعه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا است که نمونه کارهای خلاقانه ما در آن قابل دسترسی و مشاهده است. به علاوه تیم کارشناسی و مشاوره ما آماده ارائه هر گونه راهنمایی و مشاوره در خصوص تهیه و اجرای جی اف آر سی / جی آر سی برای بناهای شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *