معمولا در مورد مصالح ساختمانی مختلفی که قابلیت ارتقا دارند این مسئله وجود ارد که تحقیقات تامی بر روی آن ها صورت می پذیرد و این تحقیقات و بررسی ها مداوم است. چرا که در صدد هستند مهندسان و کارشناسان تا بتوانند جلوه جدید و با کیفیت تری از آن مصالح ساختمانی را ارائه کنند. در مورد جی اف آر سی / جی آر سی نیز به همین شکل است و همچنان محققان در حال بررسی گزینه های مختلف برای افزایش کیفیت و بهبودی شرایط جی اف آر سی / جی آر سی هستند.

به این مسئله در مقاله “پیشرفت در ساخت جی اف آر سی / جی آر سی” اشاره نمودیم. اما می خواهیم در این نوشته نکاتی را راجع به استفاده از الیاف شیشه در جی اف آر سی / جی آر سی بیان کنیم. که این نکات می تواند بازدهی و راندمان کلی کار را ارتقا بخشد. با مطالعه این نمات متوج خواهید شد که ساخت جی اف آر سی / جی آر سی به این سادگی نیست که صرفا برخی الیاف شیشه را با بتن مخلوط کرده و ترکیب نهایی ما همان محصولی باشد که مد نظر داشته ایم.

نکاتی درباره الیاف در جی اف آر سی / جی آر سی

بلکه برای دست یابی به جی اف آر سی / جی آر سی خوب و مرغوب لازم است که برخی نکات و ملاحظات را در این زمینه همواره مد نظر داشته باشیم. این نکات که در رابطه با افزودن الیاف شیشه به جی اف آر سی / جی آر سی است را می توان در سه عنوان خلاصه کرد که به آن ها اشاره می کنیم و سعی می کنیم که در نوشته های بعدی به تفصیل در مورد آن ها صحبت کنیم.

میزان و مقدار الیاف در جی اف آر سی / جی آر سی، جهت قرار گیری الیاف و روش های مختلف تسلیح بتن. برای آن که به طور جزئی تری با این نکات آشنا گردید می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا رفته و از راه های ارتباطی با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *