همانطور که می دانید و در نوشته “خلاقانه ترین طرح ها با جی اف آر سی / جی آر سی” نیز عنوان شد، به دلیل زیبایی منحصر به فرد و خلاقانه بودن برجسته ای که جی اف آر سی / جی آر سی دارد، در ساختمانی ها مهم و شکیل استفاده از این محصول در اولویت قرار دارد. به خصوص در اماکن مذهبی ماند مساجد و معابد می توان جی اف آر سی / جی آر سی را از گزینه های غیر قابل چشم پوشی در نظر گرفت.

به همین منظور به یکی دیگر از نمونه های عملیاتی جی اف آر سی / جی آر سی سری خواهیم زد و آن کلیسای قدیسان آخرالزمان در شهر تیخوانای مکزیک است. در این مکان قصد این بود که ظاهری شبیه گچ بری های سفید و سنتی را توسط معماران مکزیک برآورده سازد. اما انتخاب معماران برای این کار جی اف آر سی / جی آر سی بود.

نمونه های خارق العاده نمای جی اف آر سی / جی آر سی

استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی این قابلیت را داشت که ظاهر طرح نمایی مانند گچ معماری داشته باشد همانطور که طراحان در نظر داشتند ولی از مزایای جی اف آر سی / جی آر سی مانند طول عمر و ماندگاری بالا نیز بهره مند باشد. که به خصوص برای چنین بناهایی طول عمر بالا از شروظ اساسی و حیاتی است. چرا که نمادی است که لازم است برای طولانی مدت برقرار باشد.

نمای جی اف آر سی / جی آر سی این کلیسا سالانه مورد بازدید هزاران نفر قرار می گیرد که از زیبایی آن بهره می برند. جی اف آر سی / جی آر سی ضمنا قدرت در طراحی و صلابت را در خود به نمایش می گذارد. در ورودی این کلیسا سه طاق وجود دارد که به ارتفاع دو طبقه می رسد.

سه طبقه اول به اضافه سقف پایین از جی اف آر سی / جی آر سی پیش ساخته تولید شده اند. و کل برجی که بالای سقف پایین قرار دارد از جی اف آر سی / جی آر سی با وزن سبک ساخته و پرداخته شده است. در کناره های آن گلدسته هایی قرار دارند که هر یک از آنها نیز با جی اف آر سی / جی آر سی طراحی و ساخته شده اند.

در اینجا برای آنکه بتوانیم با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی طرح ها و شکل های دقیق مورد نیاز را به دست آوریم از تکنولوژی سی ان سی (کنترل عددی کامپیوتری) استفاده شده است. به این منظور تصویر سه بعدی الکترونیک جی اف آر سی / جی آر سی را به سی ان سی می دهیم تا این دستگاه با ابزارهای برشی که در اختیار دارد بتواند فرم از پیش خواسته شده را بر روی مصالح ساختمانی با دقت کافی و لازم به ما ارائه دهد.

این کلیسا یکی از نمونه هایی است که قدرت طراحی گنبدها، طاق ها و گلدسته ها را توسط جی اف آر سی / جی آر سی به نمایش می گذارد. البته نمونه های چشمگیر دیگری نیز وجود دارد که می توانید در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا آن را دنبال کنید. همانطور که شما می توانید در تماس با کارشناسان ما در هنزا سوالات و پرسش های خود را مطرح کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *