در نوشته “مصالح ساختمانی هنزا ؛ سازگار با محیط زیست” از مقالات هنزا گفتیم که یکی از مواردی که کارشناسان و محققان ما در هنزا به آن توجه ویژه دارند این است که در تولید مصالح ساختمانی برند هنزا مصالح و استانداردهای محیط زیستی تا حد امکان رعایت گردد تا به این صورت بتوانیم سهمی در حفظ و ارتقای محیط زیست در کشور عزیزمان داشته باشیم.

در این نوشته می خواهیم به فواید استفاده از کفپوش های سبز که از مواد دوستدار طبیعت ساخته شده اند، از منظر کارشناسان هنزا بپردازیم:

1- آلودگی داخلی را کاهش می دهند

به بیان کارشناسان هنزا کفپوش سبز باعث می شود سطح آلایندگی در محیط داخلی کاهش یابد. به علاوه دارای فوایدی برای سلامتی انسان نیز می باشد. یعنی کفپوش های سبز همانطور که کارشناسان هنزا خاطر نشان می کنند چندین سطح هدف را از لحاظ دغدغه های محیط زیستی دنبال می کنند و مزیت آن ها منحصر به یک جهت نیست.

فواید استفاده از کفپوش های سبز

2- در فرآیند تولید آن ها آسیبی به محیط زیست وارد نمی آید

کفپوش های سبز به گفته متخصصان هنزا بدون آنکه آسیب شیمیایی به همراه داشته باشند باعث زیباتر شدن محیط داخلی ساختمان می شوند. همچنین در فرآیند استخراج و مراحل تولید آن ها صدمه ای موجه محیط زیست نخواهد شد.

3- در اجرا و نصب آن ها نیازی به مواد شیمیایی آسیب زا نیست

به ترتیبی که کارناسان هنزا بازگو می کنند انتخاب کفپوش های سبز برای ساختمان به این معنی است که شما از موادی که دارای اجزای شیمیایی هستند برای نصب و اجرای کفپوش خود استفاده نمی کنید. همچنین از طرفی کفپوش های سبز را می توان از پیش درخواست داد که به رنگ دلخواه رنگ آمیزی شود. همین امر نیز به اذعان متخصصان هنزا باعث کاربرد کمتر مواد شیمیایی خواهد شد.

4- برای سلامتی انسان ها مناسب است

برای افرادی که از بیماری هایی همچون آلرژی یا آسم رنج می برند، کارشناسان هنزا کفپوش های سبز را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها معرفی می کنند. موادی مانند چوب در این مورد به علت آنکه خواص آلرژیک بسیار کمتری دارند می توانند بهترین گزینه انتخابی شما برای این دسته افراد باشند.

5- قابل دوباره استفاده کردن و همچنین بازیافت می باشند

متخصصان هنزا می گویند که یکی از مهم ترین فواید انتخاب کفپوش های دوستدار محیط ریست این حقیقت است که آن ها را می توان در صورت لزوم در جایی دیگر دوباره مورد استفاده قرار داد. و یا در صورتی که نخواستیم دیگر از آن ها استفاده کنیم می توان آن ها را بازیافت کرد و در تولید وسایل دیگری همچون مبلمان آن ها را به کار بست و یا به عنوان سوخت در تولید انرژی از آنها استفاده کرد.

6- از لحاظ اقتصادی به صرفه است

به گفته کارشناسان هنزا هزینه ای که صرف کفپوش کردن اتاق ها می شود مستقیما به مواد و جنس کفپوش ها و همچنین فرآیند نصب آن ها ارتباط دارد. کفپوش های سبز می تواند بودجه کمتری را به خود اختصاص دهد. وقتی که شما فوابد سلامتی بلند مدت این محصول را در نظر بگیرید به بیان متخصصان هنزا خواهید دید که در دراز مدت فواید اقتصادی این محصول بر سایر محصولات غلبه دارد.

برای آنکه با مصالح ساختمانی هنزا که دوستدار محیط زیست می باشند آشنا شوید می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید و در صورتی که قصد آشنایی با استانداردهای محیط زیستی در تولید مصالح ساختمانی را دارید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *