یکی از مراحل معرفی یک محصول آن است که انواع مختلفی که از آن وجود دارد معرفی گردد. در مورد سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز وضع به همین منوال است. یعنی برای آنکه بتوانیم با زیر و بم این محصول و خواص آن بهتر و بیشتر آشنا شویم بهتر است که به شناخت گونه ها و نوع های متفاوتی که از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی وجود دارد بپردازیم.

 از همین رو ما در مقاله “معرفی پروژه های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” با همین دیدگاه و به همین جهت به معرفی گونه های متفاوتی از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پرداختیم تا به این ترتیب شما با وسعت و دامنه حوزه کاربرد این محصول آشنا شوید. یکی از این گونه های بسیار متنوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی، نوع ضد سایش آن می باشد که در نوشته های قبل تر به آن پرداختیم.

در این نوشته سعی می کنیم به بعضی از گونه های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی ضد سایش بپردازیم که از سیمان، آب، سنگدانه ها و مواد افزودنی ساخته شده اند و در واقع تنوع آن ها به تنوع طرحی است که در سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به کار می روند و در اینجا به این طرح ها اشاره خواهیم نمود.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی چه طرح هایی دارد؟

  1. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شیاردار مخصوص نابینایان؛ امروزه در ساخت و ساز و معماری و مبلمان شهری، توجه ویژه ای برای افرادی که دارای معلولیت ها و ناتوانی ها یا کم توانی های جسمی هستند در نظر گرفته شده است. یکی از این موارد استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شیاردار در پیاده رو ها می باشد که افرادی که دارای ضعف یا ناتوانی در قوه بینایی هستند بتوانند با راه رفتن بر روی این نوع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی از طریق لمس شیارهای آن توسط کف پا مسیر خود را پیدا کنند.
  2. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پازلی؛ که نوع پازلی این محصول خود دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از: پازلی دارای طرح های پنج ضلعی و شش ضلعی و کنگره ای و کندویی.
  3. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی طرح موج دار. که همین طرح نیز خود دارای انواع گوناگون است.
  4. سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پیش ساخته که این نوع از محصول در برابر وقتی است که در خود محل بتن ریزی صورت می گیرد. ولی نوع پیش ساخته زمانی است که از قبل طرح مورد نظر در اندازه معین تولید می شود و با انتقال به محل به سطحی که می خواهیم آن را با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشش دهیم، با شیوه های مختلف می چسبانیم.

همانطور که دیدید معماران و طراحان قادرند که برای انجام سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی طرح های متفاوتی را استخدام کنند که بستگی به نقطه نظرات شخصی و تناسبات محیطی و همچنین سلیقه و خواست مالکان و صاحبان پروژه دارد. در مجموع از جهت انعطاف پذیری و طراحی کار کردن با این محصول بسیار سهل و آسان است.

شما نیز اگر در نظر داشته باشید که برای بخشی از فضای زندگی یا محل کار خود از یکی از طرح های این محصول استفاده کنید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا در میان بگذارید تا آنکه نمونه ای همچون نمونه های ارائه شده در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا را در اختیار داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *