امروز می خواهیم پس از یادآوری مباحثی که در مقاله “بررسی های تکنیکی جی اف آر سی / جی آر سی” عنوان شد، به یک ویژگی اساسی جی اف آر سی / جی آر سی بپردازیم. در نوشته مذکور گفتیم که در آزمایشگاه های پیشرفته مقاومت مصالح، مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی را در برابر عوامل مختلفی که به طور معمول می توانند هر مصالحی را از پا درآورند، مورد اندازه گیری و محاسبه قرار می دهند.

و با توجه به آزمایشات و تحلیل هایی که بر روی پنل های جی اف آر سی / جی آر سی به عمل می آید نتیجه ای که نهایتا گرفته می شود این است که بتن جی اف آر سی / جی آر سی می توانند در برابر عواملی مانند زلزله، رطوبت، آتش سوزی و مانند آن به خوبی از خود مقاومت نشان دهد و همین امر موجب شده که در طول زمان، مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

جی اف آر سی / جی آر سی دارای سطحی مقاوم

اما درباره جی اف آر سی / جی آر سی علاوه بر آنچه گفتیم نکته دیگری نیز قابل بیان است و آن اینکه، چون این مصالح را معمولا در نمای ساختمان به کار می گیرند که علت عمده آن بهره مندی از انعطاف و قابلیت طرح پذیری بالای آن است، به همین جهت علاوه بر مواردی که گفتیم نکته دیگری را نیز باید در مورد جی اف آر سی / جی آر سی مورد بررسی قرار داد.

نکته مورد نظر این است که باید دیده شود آیا جی اف آر سی / جی آر سی می تواند در برابر شرایط گوناگون آب و هوایی و باران ها و آلودگی هوا همچنین کیفیت اولیه سطحی خود را حفظ کند یا خیر. که بررسی های صورت گرفته نشان از این دارند که این محصول به خوبی چنین پایداری دارد و در برابر عواملی که بیان شد دچار فرسایش و خوردگی نمی گردد.

شما می توانید دلایل بیشتر این مطلب را از متخصصان ما در هنزا جویا شوید و یا اینکه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه کرده و نمونه های اجرایی این محصول را ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *