درباره ساختار جی اف ار سی / جی آر سی در مقالات قبلی گفتگوهایی با هم انجام دادیم و دیدیم که چگونه می توان با بهره مندی از این محصول به سازه هایی بسیار زیبا و پیچیده دست پیدا کرد که هر کدام از ان ها می توانند به هر خانه و ساختمانی جلوه ای بسیار چشم نواز و هنری اعطا کنند. همانطور که در این باره در مقاله “ساخت سازه های تزئینی با جی اف آر سی / جی آر سی” صحبت کردیم.

علاوه بر آن گفته شد که درصد الیافی که در جی اف ار سی / جی آر سی به کار گرفته می شود تاثیری بسزا در کارآیی آن دارند و در این نوشته به مسئله دیگری خواهیم پرداخت که عبارت است از جهت گیری الیاف شیشه در جی اف ار سی / جی آر سی. اول از همه لازم به ذکر است که اینکه الیاف شیشه که درون ترکیب بتن جی اف ار سی / جی آر سی قرار می گیرند در چه جهاتی باشند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

جهت گیری الیاف شیشه در جی اف ار سی / جی آر سی

برای سازه های خاص جی اف ار سی / جی آر سی که قرار است بارهایی را در جهت های مشخصی تحمل کنند اگر جهت گیری الیاف شیشه در جی اف ار سی / جی آر سی کاملا تصادفی و غیر منظم باشد، به معنای آن است که نیاز به میزان بیشتری از الیاف شیشه خواهیم داشت. چرا که برخی از این الیاف در جهت هایی قرار دارند که برای کاربری مورد نظر ما مناسب نیستند و فایده ای نخواهند داشت.

به همین دلیل برای ساخت قطعات جی اف ار سی / جی آر سی با توجه به اینکه قرار است قطعه مورد نظر بارهای وارده را در چه راستایی تحمل کرده و خنثی کند از برخی تجهیزات پیشرفته برای جهت دهی این الیاف استفاده می شود.برای آشنایی بیشتر با شیوه انجام این کار می توانید به صفحه جی اف ار سی / جی آر سی هنزا مراجعه نموده. همچنان که در این باره می توانید با کارشناسان و متخصصان هنزا نیز صحبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *