قابلیت تطبیق پذیری بتن سبب شده که بتوان در شکل ها و ساختارهای مختلفی بتوان از آن استفاده کرد. و تولیدات مختلفی از آن می توان ایجاد کرد. در مقاله گذشته نیز گفتیم که این مصالح ساختمانی به خوبی با محیط زیست همساز می شود که در این رابطه می توانید در نوشته “مبلمان بتنی سازگار با محیط زیست” بیشتر مطالعه کنید.

علاوه بر مبلمان بتنی، خاصیت انطباق پذیری و شکل پذیری بتن باعث می شود که از آن در ساخت سازه های هنری، مجسمه سازی و سایر مبلمان استفاده شود. البته با بهره مندی از تکنیک های قالب سازی و تنظیم می توان مبلمان بتنی را در شکل های منعطف تر و پیچیده تری تولید کرد.

مبلمان بتنی این مزیت را دارد که به دلیل پایداری و مقاومت بتن می توان علاوه بر محیط های داخلی، در فضاهای خارجی و بیرونی نیز از آن استفاده کرد. همین امتیاز باعث شده که امروزه می بینیم در محیط های شهری و پارک ها نیز از مبلمان بتنی استفاده شود.

تطبیق پذیری بتن، علت تولید مبلمان بتنی

طراحی مبلمان بتنی به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. مبلمان بتنی سازه ای مدرن و شیک محسوب می شود و علاوه بر استفاده ایکه جهت نشیمن از آن می شود، جلوه زیبایی به محیط می بخشد. به همین جهت در خانه های مجلل و امروزی می بینیم که از مبلمان بتنی استفاده می شود.

در ابتدا شاید تنها پیشخوان آشپزخانه ها به عنوان سازه ای بتنی به خانه ها راه پیدا کرده بود. اما به تدریج طراحان و سازندگان مبلمان بتنی به این سمت رفتند که محصولات متنوع تر و بیشتری تولید کنند. انواع نیمکت، صندلی و … را می توان از متریال بتن ساخت.

هنزا نیز جزو اولین شرکت هایی است که در کشور ما به تولید این محصول دست زد و امروز توانسته مشتریان زیادی را در سراسر کشور برای استفاده از آن داشته باشد. شما نیز برای آشنایی با این محصولات هنزا و یا سفارش آن می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *