در مقاله “تولید بتن اکسپوز در طیف رنگی مختلف” در این باره صحبت کردیم که با استفاده از رنگ دانه های غیر ارگانیک در مرحله اختلاط بتن اکسپوز می توان به ترکیبی از این نوع بتن دست پیدا کرد که قابلیت مقاومت در برابر عواملی را دارد که ممکن است رنگ آن ها را دچار آسیب یا رنگ رفتگی کنند و به این ترتیب به بتن اکسپوزی مقام و دارای رنگ ثابت و پایدار دست خواهیم یافت.

علاوه بر آن در نوشته “بتن اکسپوز مقاوم در برابر آلودگی آب و هوا” نیز مشاهده کردیم که با استفاده از قالب های مختلفی که در تولید این محصول می توان به کار گرفت، ما می توانیم به پنل هایی از تبن اکسپوز دست پیدا کنیم که نه تنها دارای قابلیت ثبات رنگ هستند بلکه می توانند در برابر اشعه فرابنفش خورشید و همچنین آلودگی های شیمیایی موجود در آب و هوای محیط پایدار باشند و این مواد نمی تواند به سطح بتن اکسپوز آسیب بزند.

بنابراین یکی از جنبه هایی که باعث می شود بتن اکسپوز از منظر زیبایی شناختی دارای سطح بالایی باشد، این است که ما بتوانیم درک درستی از کیفیت محیطی ساختمان داشته باشیم. و به این ترتیب می توانیم رضای مشتریان را از جهت زیبایی نما برآورده سازیم. البته در این زمینه باید دقت بسیار بالایی به خرج داد.

تحلیل زیبایی شناختی بتن اکسپوز

چرا که در بررسی ابعاد مختلف بتن اکسپوز بارها این مسئله مشاهده شده است که درک زیبایی های محیطی بین کسانی که مسئول ارزیابی و طراحی ساختمان هستند که در واقع معماران ساخت نما می باشند، با کسانی که از آن ساختمان، پس از ساخت، استفاده می کنند متفاوت است.

و این نشان می دهد که در مرحله طراحی و اجرای بتن اکسپوز یا هر نمای دیگری هرچه معماران و طراحان بتوانند دید زیبایی شناختی خود را به دید اشخاصی که بعدا ساکن ساختمان شده و از آن استفاده می کنند، نتیجه مطلوب تر و قابل قبول تر خواهد بود.

در پایان پیشنهاد ما به شما مشاهده صفحه بتن اکسپوز هنزا است که با توجه به نمونه های ارائه شده در آن می توانید سفارش مورد نظر نمای خود را با کارشناسان و مهندسان هنزا در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *