اگر مقاله “علت استفاده از بتن اکسپوز در نمای داخلی” را مطالعه کنید می بینیم که بتن اکسپوز بر خلاف برخی مصالح ساختمانی که صرفا جهت پوشش پوسته بیرونی نمای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند به خاطر خلاقیتی که در ساخت آن نهفته هست و همچنین سطح صاف و صیقلی آن و به علاوه رنگ زیبایی که دارد توانسته به فضای درونی ساختمان نیز راه پیدا کند و به این ترتیب دیوارهایی را در داخل محیط یک واحد مسکونی یا تجاری خواهیم داشت که با بتن اکسپوز پوشش داده شده است.

پیشرفتی که در قابلیت های پرداخت سطح یتن اکسپوز حاصل شده می تواند اثر بزرگی بر روی محیط پیرامون از لحاظ زیبایی شناختی و جنبه هنری داشته باشد. به همین دلیل نسل جدیدی از طراحان دارای خلاقیت و نوآوری برای آنکه طرح ها و ترکیب های نو بیافرینند به استفاده از پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز رو آورده اند.

بعد زیبایی شناختی بتن اکسپوز

به دلیل آنکه محافظت محیطی یکی از اهداف و اولویت های مورد توجه نسل جدید مهندسان می باشد بنابراین اعتماد کردن به نتایح به دست آمده در زمینه تست هایی که جهت پرداخت سطح بتن اکسپوز انجام شده، کاملا صروری و مهم است و همانطور که پیش از این نیز بیان شد یکی از نقطه قوت های شرکت گام آبی فردا که تولید کننده بتن اکسپوز پیش ساخته هنزا می باشد بهره مندی از تجهیزات مدرن تست و آزمایش مصالح ساختمانی است.

همین امر سبب شه کسانی که دغدغه استفاده از بتن نما را برای به کار گیری در نمای داخلی ساختمان خود را دارند و این مساله برایشان مهم است که آیا بتن اکسپوز با رمگ و جنس خاصی که دارد دارای تناسب لازم با محیط داخلی ساختمان آن ها می باشد. و آیا می توان با طراحی دکوراسیون داخلی عناصر مناسبی برای ۀن در نظر گرفت؟ این دسته افراد به راحتی به بتن اکسپوز هنزا اعتماد می کنند.

شما هم اگر به دنبال راه حلی برای رفع این مساله خود هستید می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس حاصل نمایید. مشاهده پنل های پیش ساخته هنزا در صفحه بتن اکسپوز هنزا می تواند راهنمای مفیدی برای شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *