در نوشته “اهمیت قالب گذاری در نمای بتن اکسپوز” گفتیم که ب هر روشی که قصد داشته باشید بتن اکسپوز را اجرا کنید، به هر حال باید نکات اصلاحی و استاندارد رعایت شود و به این ترتیب است که می توانیم به مقصود نهایی دست پیدا کنیم که همان داشتن یک نمای ایده آل است. و قالب گذاری صحیح سبب می شود که بتن اکسوز ریخت یکنواخت و ترازی داشته باشد.

به همین منظور می توان نتیجه گرفت که بتن اکسپوز برای کاربردهای مختلف مناسب است. یعنی همانطور که می تواند برای نمای بیرونی یک ساختمان مسکونی یا تجاری و یا اداری مورد استفاده قرار بگسرد، برای نمای داخلی اتاق ها نیز و یا همچنین راه پله ها نیز می توان از بتن اکسپوز بهره گرفت. علاوه بر آن میتوان در ساخت انبارها، گالری ها و غیره نیز از بتن اکسپوز به عنوان یک گزینه استفاده نمود.

بررسی بتن اکسپوز از زوایای گوناگون

در بیشتر مواد بتن اکسپوز یک اجرای قابل قبول و رضایت بخش را برای مشتریان فراهم می کند. ما سعی داریم که در این نوشته و نوشته های آتی از این منظر به بتن اکسپوز نگاه کنیم و به همین شکل ببینیم که زوایای مختلف بتن اکسپوز که در دیوارها و کف به کار گرفته می شوند چه بازخوردی خواهند داشت.

در این نوشته ها ما سعی می کنیم موضوعات مختلفی را پوشش دهیم. از جمله به خواص این محصول و کاربردهای آن خواهیم پرداخت. علاوه بر آن ساختار آن را مورد بررسی قرار می دهیم و به خصوص وقتی که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر آن که خواهیم دید که چه الگوها و بافت هایی را برای این محصول می توان در نظر داشت.

همچنان که به مسئله رنگ نیز خواهیم پرداخت. برای آنکه رنگ یک سازه و مصالح ساختمان و رنگ پذیری آن مقوله ای با اهمیت است که می توانید در مورد جزئیات آن با مشاوران و متخصصان هنزا گفتگو کنید. البته همه این ها را در صفحه بتن اکسپوز هنزا نیز می توانید دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *