درپوش بتنی از جمله سازه هایی است که می تواند در بخش هایی مختلف از پروژه ها و سازه های عمرانی کاربرد داشته باشد. ما در مقالات گذشته سعی کردیم به طور کلی کارکردهای درپوش ها و به خصوص درپوش بتنی را معرفی کرده و توضیح دهیم و علاوه بر آن به محصولات هنزا در این زمینه پرداختیم و بیان کردیم که شرکت گام آبی فردا، این درپوش را در سایزها، ابعاد و شکل های مختلف تولید کرده است که هر یک از آن ها با کارکرد خاص خود متناسب است.

در این نوشته به برخی از مزایای درپوش بتنی می پردازیم؛

– اولین مطلب درباره این درپوش آن است که به راحتی و هم چنین به سرعت قابل نصب و قرار گیری در محل مورد نظر است. و مانند برخی دیگر درپوش ها که ممکن است نصب آن ها در محلی که برایش تعبیه شده، زمانبر باشد، نیست.

بررسی امتیازات درپوش بتنی

– دومین مطلبی که درباره درپوش بتنی قابل ذکر است این مطلب است که این محصول را می توان به دو صورت دائم یا موقت تولید کرد. بسته به کاربردی که مد نظر است، برخی جاها هستند که نیاز به درپوشی داریم، که دائمی باشد و قابل برداشتن یا باز کردن درپوش وجود نداشته باشد. اما در برخی موارد به دلیل نیاز به بازبینی یا دلایل مختلف دیگر نیاز به درپوش بتنی ای داریم که بتوان هر زمانی نیاز بود آن را برداشته و یا تعویض نمود.

– سومی امتیازی که درپوش بتنی دارد و امتحان خود را در این مورد به خوبی پس داده است، این است که درپوش بتنی هم در محیط های زیر زمینی و هم در محیط های روی سطح زمین به خوبی قابل استفاده است. که دلیل این امر خاصیت سازگاری بتن با محیط های مختلف است. یعنی در محیط های مرطوب و با در جه حرارت پایین و دور از نور خورشی می توان بر روی درپوش بتنی حساب باز کرد.

کارشناسان هنزا را می توانید در رابطه با انتخاب درست خود مورد مشورت قرار دهید علاوه بر اینکه می توانید به صفحه درپوش بتنی هنزا نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *