چنانچه در مقاله “افزودنی های بتن اکسپوز جهت افزایش مقاومت آن” در رابطه با اهمیت ویژه بتن نما به عنوان بتنی که سطح پایانی کار را در نما شکل می دهد، توضیح دادیم باید اضافه کنیم که این امر نه فقط به ویژگی های مقاومتی و استحکامی یتن بلکه به خصوصیات ظاهری و زیبایی آن نیز بستگی دارد. و باید دقت کرد که ظاهر بتن اکسپوز تمام نمای ساختمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد به همین جهت باید نسبت به آن دقت لازم را به خرج دهید.

یتن اکسپوز هم قابلیت به کارگیری در نمای بیرونی را داراست و هم فضای داخلی. البته طبق نظریات معماری، به کارگیری بتن اکسپوز نمایی مدرن و صنعتی به فضای خود الهام می کنند و از آنجایی که دارای رنگی سرد می باشد باید در تلفیق با عناصر محیطی مناسب، زیبایی و جلوه گری خود را از دست ندهد. البته دست طراحان در ارائه اشکال و بافت های مختلف بتن نما باز است و چنانچه شما برای تهیه بتن اکسپوز با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید حتما آنچه مناسب ساختمان شماست و مورد دلخواه شما نیز می باشد، خدمتتان ارائه می گردد.

معمولا بتن اکسپوز دارای تراکم ذرات بالاست که این تراکم هم باعث افزایش دوام و کارآیی آن می شود و هم بتن را در برابر نفوذ آب و رطوبت و شزایط گوناگون آب و هوایی به سطح مقاومت مطلوبی می رساند. قیمت مناسب بتن اکسپوز به همراه سبکی وزن و سرعت اجرا و همچنین، سادگی حمل و نقل و جابجایی همگی از عوامل و فاکتورهایی هستند که جذابیت بتن اکسپوز را برای سازندگان ساختمان و طراحان و معماران دو چندان نموده است.

نمای مدرن و سرد بتن اکسپوز

در صورتی که قصد مشاهده چندی از نمونه های اجرا شده و نهایی بتن اکسپوز را دارید می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید. و همانطور که در این تصاویر قابل مشاهده می باشد پنل ها و تایل های گوناگون بتن نما با توجه به اندازه های نمای مورد نظر می تواند در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید شود که منطبق و متناسب با نمای مورد نظر شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *