شاید که شما بخواهید وقتی که ساختمانی را بنا می کنید، یا بنایی را خریداری می کنید، آن بنا دارای ویژگی هایی باشد که تک و یگانه باشد و از دیگر سازه ها و ساختمان ها متفاوت باشد. دلیل این تفاوت این می تواند باشد که نمای ساختمان شما نمایی خاص و چشم گیر باشد. که بتن اکسپوز می تواند این ایده را برای شما برآورده کند. بتن اکسپوز هم از لحاظ متریال، از هم از لحاظ بافت، هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ شکل یک مصالح ساختمانی خاص است.

پس بتن اکسپوز مناسب است برای آن دسته از افرادی که در پی آن هستند که همواره در میان رقیبان و حریفان بدرخشند. خاص بودن و متفاوت بودن به خصوص برای ساختمان ها و بناهایی که جنبه تجاری و اقتصادی دارند از اهمیت و اثربخشی دو چندانی می تواند برخوردار باشد. چرا که همین نمای بتن اکسپوز که توانسته یک ساختمان تجاری را از دیگر ساختمان های مجاور و هم ارز خود جدا کند، به نوعی باعث جلب مشتری خواهد بود.

با بتن اکسپوز به چشم می آیید

یعنی شما می توانید برای یک ساختمانی که در آن فعالیت اقتصادی صورت می گیرد و به گونه ای است که محل مراجعه مشتریان و متقاضیان است با استفاده از نمای بتن اکسپوز چهره ای شیک، مدرن و کلاسیک به آن سازه ببخشید که خود باعث جلب نظر و احترام مشتریان خواهد شد. و همین امر نشانه کمکی است که بتن اکسپوز می تواند در راستای تبلیغ و دیده شدن به افرادی کند که ساختمان خود را با این نما پوشش داده اند.

همین مسئله در رابطه با خانه ها و آپارتمان های مسکونی نیز صادق است که از بتن اکسپوز به عنوان متریال نماکاری خود استفاده کنند. هر چند در این موارد مانند ساختمان های تجاری، بحث تبلیغات مظرح نیست. یعنی این آپارتمان هایی که در اینجا نمای بتن اکسپوز را به خود گرفته اند در کار تجارت و خرید و فروش نیستند و بتن اکسپوز برای آن ها جنبه تبلیغات کاری ندارد، اما مسئله مهم این است که می تواند برای مخاطبان چشم نواز باشد.

افراد آشنا و نا آشنایی که ساختمان شما را که با بتن اکسپوز پوشش نما داده شده است، مشاهده می کنند می دانند که شما دارای نگاه و ویژگی هایی مخصوص به خود هستید که سبب شده چنین نمای یگانه ای را برگزینید. هر چند ممکن است این اتفاق زیبایی شناختی به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطبان شکل گیرد. اما به هر حال نمای بتن اکسپوز تاثیر خود را بر جای می گذارد. و حسی از اطمینان و آرامش و جذابیت را با خود به همرا می آورد.

دلیل این امر آن است که بتن اکسپوز می تواند در عین سادگی و یکنواختی نشان دهد که حضور دارد و تفکری در پس آن نهفته است. این سبک مینی مالیستی در بتن اکسپوز به عمد انتخاب شده است و می تواند هر بیننده ای را با خود همراه کند. نمایی که صنعتی است اما دارای یچیدگی های زیادی نیست.

شما هم اگر در پی آن هستید که به هر شکلی نمایی مانند بتن اکسپوز را در اختیار داشته باشید می توانید با مراجعه به صفحه بتن اکسپوز هنزا و یا همچنین در تماس با مشاوران و کارشناسان ما در هنزا سفارشات خود را اعلام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *