ابتدا در رابطه با تاریخچه به وجود آمدن و گسترش ایران GFRC / ایران GRC گفتگو کردیم و پس از آن بود که به نحوه ترکیب و اجزای اولیه و ساختار و شاکله این محصول بیشتر پرداختیم تا بتوانیم ببینیم چگونه توانسته محصولی مانند ایران GFRC / ایران GRC به میزان بسیار زیادی گسترش پیدا کند و رونق زیادی پیدا کند. تا جایی که توانسته ایم آن را در پروژه های مختلف ردیابی کنیم.

در نوشته “تغییر خصوصیات مکانیکی ایران GFRC / ایران GRC” بیشتر توانستیم این مسئله را مورد تحلی و تجزیه قرار دهیم. البته در نوشته های قبلی نیز به درصد حضور الیاف شیشه در ایران GFRC / ایران GRC توجه داشتیم در این نوشته می خواهیم به گونه ای دیگر مسئله را مورد توجه قرار دهیم و ببینیم آیا می توان به هر میزان که بخواهیم درصد الیاف شیشه را در این محصول افزایش دهیم.

اثرات کمبود الیاف در ایران GFRC / ایران GRC

هر چند افزایش بیش از حد الیاف شیشه ممکن است مشکلاتی به بار آورد اما با اینحال، کاهش الیاف شیشه مشکلات بیشتری برای ایران GFRC / ایران GRC به بار می آورد. برخی از افراد مجرب در زمینه ساخت و ساز ایران GFRC / ایران GRC پیشنهاد می کنند که تنها حضور دو درصد الیاف شیشه در ترکیب آن کافی است.

هر چند دلیل کافی برای این کار ارائه نشده است و به هر حال آزمایشات و تست های مقاومتی نشان داده که لااقل 3 درصد وجود الیاف شیشه در ترکیب ایران GFRC / ایران GRC لازم و ضروری است و کمتر از آن ممکن است دیگر مقاومت کششی و همچنین مقاومت خمشی مورد نیاز برای ارتقای محصول از لحاظ کیفی و مرغوبیت نمی تواند برآورده سازد.

ممکن است شما نیز این گونه تصور کرده باشید که ممکن است ایران GFRC / ایران GRC بتواند برای نمای ساختمان تان بسیار مناسب باشد. در این صورت بهتر است با مهندسان و متخصصان ما در هنزا مشورت نمایید تا به این ترتیب بتوانید نمونه هایی مانند آنچه در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مشاهده می نمایید داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *