میکروسیلیس ها و نانوسیلیس ها جزو مواد افزودنی هستند که در ساخت مبلمان بتنی به کار می آیند و تکنولوژی بهره مندی از این مواد اضافه شدنی جدید تحولی را توانسته است که در صنعت ساخت و ساز و من جمله مبلمان بتنی فراهم آورد. که به این ترتیب زیبایی و طراورت خاصی را به این محصولات می افزایند. البته ما در نوشته “موارد استفاده مواد افزودنی در مبلمان بتنی” در رابطه با ویژگی های آن ها سخن گفتیم.

برای آنکه بتوانیم مبلمان بتنی را به آنچه مطلوب و ایدهآل ماست نطدیک کنیم استفاده از همه این امکانات لازم است یعنی:

  1. مواد اولیه عالی شامل سیمان، ریزدانه ها و سنگدانه های با کیفیت
  2. مواد افزودنی با مرغوبیت بالا
  3. وزن مخصوص سبک

منظور از وزن مخصوص سبک که یکی از فاکتورهای مهم در ساخت مبلمان بتنی می باشد، این است که ما از متریالی استفاده کنیم که وزن واحد حجم آن پایین باشد. مثلا اگر یک متر مکعب از مبلمان بتنی را در کنار یک متر مکعب از یک متریال دیگر قرار دهیم، آن ماده اس که وزن کمتری دارد، وزن مخصوص کمتری خواهد داشت.

آیا می توان از مبلمان بتنی دارای وزن سبک استفاده کرد؟

بنابراین وقتی گفته می شود که مبلمان بتنی دارای وزن مخصوص پایینی است به معنای آن است که در حجم های مشخص نسبت به دیگر مواد ساختمانی وزن کمتری دارد. بنابراین برای کارهای بزرگ ساختمانی نیز به صرفه است استفاده از این محصول. به ویژه اگر شما بخواهید مبلمان بتنی را به گونه ای استفاده کنید که قابلیت جابجایی داشته باشد، این امر بسیار برای شما راهگشا خواهد بود.

به خصوص اگر میز یا صندلی بتنی استفاده می کنید که دوست داشته باشید آن را جابجا کنید یا در صورت تغییر دکوراسیون بتوانید محل دلخواهی را برای آن در نظر بگیرید. به این ترتیب وزن پایین فاکتور مثبتی برای این محصول خواهد بود.

نمونه هایی از مبلمان بتنی با وزن مخصوص سبک را در صفحه محصولات هنزا مشاهده کنید. همچنین این نکته که چگونه می توان از این وزن سبک بهره برداری کرد را در ارتباط با متخصصان هنزا جویا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *