مطالعاتی که پیرامون کاربردهای گسترده مبلمان بتنی داشتیم ما را به این وادی برده است، که این محصول جدید و پر ظرفیت ساختمانی می تواند در هر نقطه ای از طراحی دکوراسیون به کمک ما بیاید و گزینه ای جدید در اختیار ما قرار دهد. همانطور که در نوشته “میز قهوه، یک مبلمان بتنی مینیمال” یک میز قهده شیک و زیبا را مشاهده نمودیم.

اما میزهایی که طول بزرگی دارند و معمولا جهت کنفرانس یا پذیرایی استفاده می شود را نیز می توان با استفاده از مبلمان بتنی فراهم نمود. در تصویر زیر قدرت مبلمان بتنی را مشاهده می نمایید که توانسته یک میز اتاق پذیرایی را به شیوه ای کاملا خیره کننده به شما ارائه دهد.

آیا مبلمان بتنی می تواند شامل میز پذیرایی باشد؟

البته نباید از هنرنمایی طراح این دکوراسیون غفلت کرد که به خوبی توانسته مبلمان بتنی را با صندلی های خاکستری و همچنین سایر عناصر موجود به رنگ های خاکستری و متالیک ترکیب کند که همخوانی لازم و کافی را با مبلمان بتنی دارند. و به این ترتیب توانسته صحنه ای هنرمندانه را برای افراد حاضر در اتاق به چشم بکشد. این ها جنبه هایی از کار است که کاملا به قابلیت، هوش و خلاقیت و همچنین باتجربه بودن طراح دکوراسیون وابستگی دارد.

البته همانطور که در مقالات دیگری از مبلمان بتنی بیان شد، مشتریان معمولا بین دو روش طراحی سنتی و مدرن قابل تقسیم هستند و هر یک طرفداران خود را دارد و مبلمان بتنی به کار گرفته شده و سبک و سیاق طراحی و همچنین رنگ آمیزی آن بستگی به انتخاب یکی از روش های فوق توسط مالک دارد.

تصویری که در بالا ارائه شد و در واقع میز پذیرایی بتنی مناسب با کسانی است که خواهان دکوراسیون به شیوه مدرن برای منزل یا محل کار خود می باشند. برای آنکه به دیگر شیوه های طراحی آشنا گردید می توانید با متخصصان ما در این زمینه در هنزا تماس بگیرید. به اضافه آنکه نمونه های دیگر از مبلمان بتنی در صفحه محصولات هنزا در دسترس شما می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *