آیا استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی در نمای ساختمان ها و پروژه های لوکس و بسیار زیبا تنها به جهت زیبایی و کیفیت ظاهری این مصالح است؟ آیا تنها به خاطر آنکه به وسیله جی اف آر سی / جی آر سی می توانیم نمایی خوش چهره به ساختمان و سازه های دیگر ببخشیم از این محصول استفاده می شود؟

در جواب باید بگوییم که هر چند قابلیت های هنری جی اف آر سی / جی آر سی که شامل انعطاف پذیری در طراحی و زیبایی سطحی می شود در کاربرد آن بسیار موثر است، اما تنها مزیت جی اف آر سی / جی آر سی بحث جلوه هنری آن نیست. بلکه کاربردهای مکانیکی و مقاومتی بالای آن نیز در این امر دخیل است. به عنوان مثال شما را به مقاله “آیا جی اف آر سی / جی آر سی عایق صوتی و حرارتی است؟” ارجاع می دهیم.

آیا استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی دور ریز و پرتی دارد؟

در آن نوشته دیدیم که حضور الیاف شیشه در لابلای ساختار بتن توانسته این امکان را به جی اف آر سی / جی آر سی ببخشد که بتواند در برابر انتقال حرارت مقاومت کند و باعث حفظ انرژی در فضایی شود که توسط جی اف آر سی / جی آر سی پوشیده شده است. نکته دیگر نیز عایق بودن صوتی بود که بخصوص در محیط های شهری امروزی برای گریز از صداهای زیاد و آزار دهنده بسیار مورد نیاز است.

مسئله دیگری که در این نوشته به آن خواهیم پرداخت آن است که استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی سبب می شود که شما از حداکثر مصالح و مواد اولیه استفاده کنید، به دلیل آنکه کمترین دور ریز و پرتی را خواهید داشت. همین امر موجب می گردد که بتوانید حداکثر بهره مندی را از متریالی که در اختیارتان است داشته باشید.

اگر می خواهید مقایسه ای در این زمینه با مصالح ساختمانی دیگر داشته باشید می توانید از کارشناسان هنزا در این باره بپرسید. به علاوه شما قادر خواهید بود که با بهترین پروژه های اجرایی این محصول در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *