در مقاله پیش در مورد یکی از کاربردهای جی اف آر سی / جی آر سی صحبت کردیم. و گفتیم که اگر به دنبال یک قطعه یک دست و یکپارچه برای پوشش دادن یک نمای خاص هستید و می خواهید که آن قطعه یک تکه باشد نه ترکیبی از چند بخش و قسمت مختلف، می توانید برای این کار به جی اف آر سی / جی آر سی اعتماد کنید. به همین منظور می توانید با مراجعه به نوشته “پوشش دیواره های حمام با جی اف آر سی / جی آر سی” از نحوه به کار گیری این محصول برای پوشش نمای ساختمان مطلع شوید.

اما با توجه به آنچه درباره بتن جی اف آر سی / جی آر سی که یک بتن الیافی مرکب از بتن و الیاف شیشه محسوب می شود گفتیم فقط منحصر به تولید قطعات بزرگ یک تکه نیست، بلکه این مصالح ساختمانی دارای مزایای بیشتری نسبت به بتن معمولی می باشد که در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

قطعات جی اف آر سی / جی آر سی با ظرافت بیشتر

یکی از این ویژگی ها که شاید پرکاربرد ترین آن ها در کارکردهای دکوری و تزئینی باشد این است که با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی شما می توانید قطعات و سازه هایی با ظرافت و پیچیدگی و با طراحی های خاص داشته باشید که نه تنها دارای زیبایی و جلوه هنری هستند بلکه از لحاظ خصوصیات مکانیکی و مقاومتی نیز نسبت به بتن معمولی دارای قابلیت های بیشتری است.

علاوه بر کارکردهای تزئینی و دکوری در جاهایی که نیاز به استفاده از بتن برای مستحکم سازی ساختمان وجود دارد نیز می توان از جی اف آر سی / جی آر سی استفاده کرد. با این تفاوت که شما می توانید از پنل ها و قطعه های با ضخامت کمتر و سبکتر جی اف آر سی / جی آر سی استفاده کنید در حالی که مقاومت های فشاری، کششی و خمشی آن به اندازه قطعات ضخیم بتنی و بلکه بیشتر از آن نیز باشد.

اگر به دنبال کسب ایده برای طراحی های جذاب با استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی هستید بهترین کار برای کسب این ایده ها مراجعه به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا است. همچنین کارشناسان هنزا همواره آماده ارائه مشاوره برای بهتر اجرا شدن پروژه های عمرانی شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *