پروژه زیبا سازی ایستگاه متروی بریانک واقع در اتوبان نواب که با همکاری معاونت عمرانی سازمان نوسازی شهرداری تهران و مجموعه هنزا در تولید و اجرای  پنل بتنی،گلدان بتنی و پله بتنی کلید خورده بود امروز با تیتر “شمارش معکوس بهره‌برداری از میدانگاه‌های دریافت و بریانک” در صدر اخبار روزنامه همشهری قرار گرفت.

به نقل قول از روزنامه همشهری “عملیات اجرایی میدانگاه‌های دریافت در منطقه18 و بریانک در منطقه10 که از اوخر سال99 شروع شده بود اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و 14روز دیگر بهره‌برداری می‌شوند. به‌گزارش همشهری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت که ساخت و تجهیز فضای باز هر دو میدانگاه به اتمام رسیده و پروژه‌ها در مراحل پایانی اجرا و تکمیل اقدامات ساختمانی قرار دارند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده 25شهریور بهره‌برداری می‌شوند و در اختیار مردم قرار خواهند گرفت. به‌گفته کاوه حاج‌علی‌اکبری میدانگاه بریانک حدود 12000مترمربع مساحت دارد. او در توضیح بیشتر گفت: «این فضا که روی ایستگاه متروی بریانک قرار دارد در گذشته رها شده بود که با هدف تأمین بخشی از سرانه‌های فرهنگی، تفریحی و فضای سبز، محله بریانک و تقویت حضور شهروندان در عرصه عمومی، تقویت تعاملات اجتماعی و افزایش حس تعلق به محله، به میدانگاه تبدیل شده است.» ساخت چندین باب مغازه، نصب تلویزیون شهری، احداث زمین‌های ورزشی اسکیت، بسکتبال و زمین بازی کودکان، نصب فلاورباکس و نرده‌های حفاظتی، احداث سرویس بهداشتی، اجرای رمپ استاندارد معلولان، اجرای پیاده‌روها در حاشیه پروژه و… از مهم‌ترین اقدامات اجرایی در این میدانگاه هستند. علی اکبری در توضیح میدانگاه دریافت، گفت: «مساحت عرصه آن حدود 10 هزار مترمربع است که مجموعه‌ای فرهنگی، ورزشی، خدماتی و فضای باز شهری در آن پیش‌بینی شده است.”

متروی بریانک مجهز به پنل بتنی،گلدان بتنی و پله بتنی مجموعه هنزا تیتر اخبار همشهری                          متروی بریانک مجهز به پنل بتنی،گلدان بتنی و پله بتنی مجموعه هنزا تیتر اخبار همشهری

 

برای مشاهده محصولات سنگفرش بتنی / پله بتنی / گلدان بتنی هنزا  می توانید به منوی محصولات در بالای صفحه مراجعه نمایید.

**تهیه شده در واحد فروش سبا اعلمی*

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *