کارگاه مقدماتی اینباند مارکتینگ، با رویکرد صنعت ساختمان ویژه پرسنل هنزا در تاریخ پنچ شنبه 6 دی توسط مهندس مهدی دوستی در دفتر مرکزی هنزا برگزار گردید.

کارگاه اینباند مارکتینگ

در این جلسه آموزه هایی در ارتباط با شیوه های نوین مارکتینگ و عرضه و فروش کالا ارائه گردید. که به دلیل فعالیت هنزا در زمینه تولید مصالح ساختمانی، این کارگاه با رویکرد معرفی، عرضه و فروش مصالح ساختمانی و صنعت ساخت و ساز برگزار گردید.

اینباند مارکتینگ شیوه ای نوین در عرصه تبلیغات و برندینگ است که کارکرد اصلی در راستای معرفی و افزایش وجهه و اعتبار کالا و برند یک کمپانی به وسیله مشتری صورت می گیرد.

در واقع اینباند مارکتینگ متدی نوین در بازاریابی است که بر محور اعتماد و اطمینان مشتری دایر است. در واقع در این روش، با تولید محتوای مرتبط و غنی که با نیازها و دغدغه های مشتریان همراه باشد، مشتری نسبت به کالای مورد نظر گرایش پیدا کرده و با جستجو و بررسی هایی که در زمینه محصول و برند مد نظر انجام می دهد سبب افزایش بازدید و اعتبار آن برند می گردد.

در اینباند مارکتینگ استفاده از رسانه های مدرن که بیشترین زمان از وقت مشتریان را نسبت به سایر رسانه ها به خود اختصاص می دهد، وجهه همت شرکت های تبلیغاتی قرار می گیرد و سعی می شود مشتری را از طریق رسانه های مورد نظر و نوین به سمت خود جذب کنند. به همین دلیل به اینباند مارکتینگ بازاریابی جاذبه ای نیز گفته می شود.

در مرحله بعد از متد اینباند مارکتینگ، خود محصول مایه تبلیغ و گسترش خود می شود. یعنی مشتریان با استفاده از محصولات ساختمانی هنزا و کسب رضایت از محصول مورد استفاده خود تبدیل به مبلغ و بازاریاب این محصولات مبدل می شوند.

در کارگاه اینباند مارکتینگ، مهندس مهدی دوستی، مدرس شرکت تبلیغاتی پالس دیزاین روش های افزایش بازدهی بازاریابی و فروش را توسط این شیوه به پرسنل هنزا عرضه نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *