ایران GFRC / ایران GRC را می توان یکی از محصولات ملی دانست که بر اساس این نوع بتن ساخته شده است، که ابتدا در کشور روسیه و سپس آمریکا تولید گردید و در واقع بتن الیافی ای است که در آن از فایبر گلاس یا همان الیاف شیشه به عنوان الیاف آن بهره برده می شود.

اما ایران GFRC / ایران GRC دارای قابلیت ها و کاربری های گسترده و فراوانی است و می توان این محصول را از جهات مختلفی مورد مطالعه و تحقیق قرار داد تا روز به روز بازدهی و راندمان آن را افزایش داد. در نوشته “خاصیت ضد قلیایی ایران GFRC / ایران GRC” گفتیم که به دلیل وجود عناصر شیشه در الیاف شیشه به کار رفته در ایران GFRC / ایران GRC این محصول را می توان در محیط هایی که خاصیت قلیایی دارند، به کار گرفت.

در این نوشته قصد داریم راجع به این پدیده صحبت کنیم که ایران GFRC / ایران GRC این ظرفیت را دارد که تا حدود 20 سال در وضعیت های مختلف محیطی دوام آورد بدون آنکه دچار آسیبی شود. همین امر است که استفاده از آن را برای سازندگان مقروت به صرفه کرده است.

20 سال ماندگاری ایران GFRC / ایران GRC در شرایط سخت آب و هوایی

آزمایشات انجام شده بر روی ایران GFRC / ایران GRC نشان داده که در شرایط آب و هوایی مختلفی که از سرمای یخ زننده تا گرمای شدید را شامل می شود و همچنین آب و هوای بارانی، مرطوب و یا درجه حرارت های بالا ایران GFRC / ایران GRC توانسته امتحان خود را پس دهد.

علاوه بر آن در محیط هایی که ایران GFRC / ایران GRC در معرض انبساط حرارتی و یا جذب رطوبت بوده است نیز با توجه به طراحی های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته است که در همه این موارد دیده شده است که انتظار حدود 20 سال ماندگاری برای این محصول، معقول و اطمینان بخش است.

نمونه های این مواد ساختانی در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا در دسترس شماست که برای انتخاب طرح و ابعاد مورد نظر خود نیز بهتر است سفارش خود را با کارشناسان هنزا مطرح کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *