مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لمسی چیست؟” اختصاص به نوعی از این محصول داشت که در راستای کمک به افراد کم بینا و رفع تبعیض در ارائه خدمات شهری نسبت به آن ها ساخته می شود. چرا که آن ها می توانند با راه رفتن بر روی آن ها و از طریق لمس برجستگی های آن توسط پای خود مسیریابی کنند. اما نوع جذاب دیگری از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را در این نوشته معرفی می نماییم.

ترکیب مقاومت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با جذابیت جلوه طبیعی چمن باعث می شود که فرسایش خاک که توسط حرکت چرخ ها بر روی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند ایجاد شود به حداقل خود برسد. یعنی درواقع این گونه از محصول علاوه بر آنکه برای راه رفتن خیلی مطبوع است، برای دوچرخه سواری نیز مناسب است.

همچنین فرسایش خاک بر روی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند از طریق جریان باد، تردد عابر پیاده، آب باران و غیره به وجود آید که ترکیب چمن با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی توانسته است این مشکل را مرتفع کند و یک کفپوش با پایداری بلند مدت را برای ما فراهم کند. اما در ادامه به دو اثر مهم سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با روکش چمن می پردازیم:

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با روکش چمن

  1. طراحی مبتکرانه ای که به نوآوری طرح کلی کمک می کند.
  2. بعد زیبایی شناختی آن که تاثیر زیادی بر روی کل محیط اطراف خواهد گذاشت.

نسبت چمن استفاده شده به سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با دقت تنظیم می شود که هم بتواند زیبایی شناختی طبیعی و جذاب آن را تامین کند و هم در عین حال مفصل های قطعات سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی بتواند از چمنی که بر روی آن قرار گرفته حمایت کند تا ساختار کلی محکم و استوار باشد و با راه رفتن مداوم بر روی آن چمن از روی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی جدا نشود.

البته در طول زمان و با رشد چمن به تدریج استحکام ذاتی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی افزایش پیدا می کند. چرا که چمن ها باعث به هم پیوستن سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی شده و سبب می شود که بتوانند بارهای سنگین تری را تحمل کنند و همچنین ماندگاری بالای آن را تضمین کند. بنابراین چنین محصولی با گذشت زمان مقاوم تر خواهد شد.

در ادامه به چهار مورد ویژگی کلی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با روکش چمن خواهیم پرداخت که عبارت است از:

  1. کاملا مناسب برای ترافیک های سنگین
  2. جذابیت بصری منحصر به فرد که خود مشا می توانید آن را در تصویر فوق ببینید و تصدیق کنید.
  3. حمایت ساختاری که در طول زمان افزایش می یابد و شاید جزء ویژگی های منحصر به فرد این محصول باشد و کمتر محصولی باشد که با گذشت زمان از لحاظ مقاومت ارتقا پیدا کند.
  4. استفاده با پنل های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با ابعاد بزرگتر از 16 سانتی متر در 16 سانتی متر

البته این ها بخشی عمده از خصوصیات مهم چنین محصولی می باشد و اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر هستید توصیه می شود که با متخصصان هنزا در این خصوص ارتباط برقرار نمایید. همانطرو که شما خواهید توانست با سایر محصولات و نمونه های ارائه شده در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا نیز آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *