در نوشته “از بین بردن حباب ها در ساخت مبلمان بتنی” چنین گفتیم که ساخت مبلمان بتنی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در نحوه تولید این محصول دقت های کافی با ظرافت ها و استانداردهای بالا را لحاظ کنیم تا اینکا بتوانیم به مبلمان بتنی ای دست پیدا کنیم که علاوه بر داشتن قدرت و استحکام بالا و قابل قبول، از زیبایی و جلوه هنری نیز بهره مند باشد.

به همین جهت در نوشته “ماندگاری رنگ بالا در مبلمان بتنی” متذکر شدیم که استفاده از روش های مدرن می تواند باعث ماندگاری رنگ بالا در مبلمان بتنی گردد به طوری که تا زمانی که از این محصول استفاده می کنید نیازی به دوباره رنگ کردن آن نخواهید داشت.

در واقع گفتیم که برای آنکه رنگ مبلمان بتنی را پایدار سازیم، باید از سیلر استفاده کرد. سیلر در واقع نوعی بتونه مایع است که هیچ رد و اثری از آن باقی نمانده و می تواند منفذها و خلل و فرج را پر کند و به این ترتیب رنگ مبلمان بتنی را در برابر عوامل خارجی مقاوم می کند.

کاربرد سیلر برای ارتقای کیفیت مبلمان بتنی

سیلرهای مورد استفاده در این محصول از نوع چگال آن است که می تواند به راحتی در منفذهای بتن نفوذ کند و به جهت تاثیر شیمیایی که بر روی بتن می گذارد باعث می شود که سطح بتن دچار تغییر شیمیایی شود و هرگز دچار تغییر رنگ نگردد.

به علاوه سیلر سبب می شود که منافذ روی سطح بتن پر شود و به همین جهت رطوبت یا سایر مواد موجود در فضا نمی تواند باعث شود که بر روی بتن تغییری ایجاد شود. به علاوه سیلر استفاده شده در مبلمان بتنی باعث نمی شود که اثری بر روی سطح بتن ایجاد شود.

بنابراین طبق همین فرآیند می توان روند پایدگاری رنگ این محصول را توضیح داد. که می توان نمونه های ویژه و برجسته مبلمان بتنی که در صفحه محصولات هنزا موجود است را مورد مشاهده قرار دهید و همچنین متخصصان هنزا آماده اند تا در این زمینه به سولات شما پاسخ بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *