ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا بتن الیافی و به خصوص بتن جی اف آر سی / جی آر سی در سال های اخیر به این اندازه مورد توجه معماران و مهندسان قرار گرفته است و چه دلیلی باعث شده پنل های پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی امروزه نسبت به دیگر مصالح ساختمانی که برای ساخت سازه ها و پوشش نمای ساختمان ها به کار گرفته می شوند، و جی اف آر سی / جی آر سی توانسته گوی سبقت را از آن ها ربوده و در تراز اول مصالح نماکاری ساختمانی مطرح شود.

و چرا می بینیم که ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی یا اداری و یا تجاری بسیار لوکس و مدرن جی اف آر سی / جی ار سی را به عنوان نمای ساختمان خود انتخاب می کنند. برای پاسخ به این سوال ها و پرسش ها باید به شناسایی ویژگی های بتن الیافی و همچنین جی اف آر سی / جی آر سی بپردازیم. در آن صورت می توانیم به هر کدام از این پرسش ها پاسخی درخور بدهیم. الیاف موجود در بتن الیافی سبب شده اند که احتیاج بتن به آراتوها کمتر شود و این مسئله به دلیل افزایش مقاومت های مکانیکی این محصول در حضور الیاف است.

چرا جی اف آر سی / جی آر سی

اما در مورد جی اف آر سی / جی آر سی مسئله کمی متفاوت است. چون در اینجا نه تنها از خصوصیات مثبتی که همه انواع بتن های الیافی دارا هستند، بهره مند هستیم. بلکه با توجه به آنچه که در نوشته “کاربرد سیلیس در جی اف آر سی / جی آر سی” بیان شد در مورد جی اف آر سی / جی آر سی به جهت آنکه عنصر سیلیس موجود در الیاف شیشه در ترکیب با عنصر سیمان، ایجاد کریستال می کنند، تراکم و فرورفتگی اجزای آن به شکلی است که قدرت این محصول را به شدت افزایش می دهد.

برای مشاهده پروژه هایی که این محصول را برای نمای خود برگزیده اند به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا بروید و اگر این محصول را پسندیدید با مشاوران ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *