با جی اف آر سی / جی آر سی می توان سطح کانتر خیلی خوبی ساخت، اما این تمام کارآیی جی اف آر سی / جی آر سی نیست. به عنوان مثال می توانید به تصویر زیر نگاه کنید که توسط بتن جی اف آر سی / جی آر سی محوطه حمام ساخته شده است.

سطوح یکدست جی اف آر سی / جی آر سی مانند شکل بالا به دلیل نیاز به آن ساخته شده اند. صاحبخانه یک وان فلزی با دیوارهای کاشی شده داشت. ولی آن ها از شستن دوغاب ها و دیدن کاشی های ترک برداشته یا شکسته شده خسته شدند. آن ها به دنبال یک راه حل ساده با محافظت آسان بودند. در اینجا بود که ما جی اف آر سی / جی آر سی را به عنوان یک راه حل به آن ها پیشنهاد دادیم.

این بتن الیافی یک انتخاب عالی برای این پروژه بود. بخاطر اینکه می تواند نسبت به بتن معمولی سبک تر ساخته شود و بنابراین می توانیم پنل های بزرگتری از آن را در اختیار داشته باشیم.

پوشش دیواره های حمام با جی اف آر سی / جی آر سی

یکی از خصوصیات کار کردن با جی اف آر سی / جی آر سی این است که هر پروژه ای که با آن انجام می شود منحصر به فرد است. با دیدن تصاویر موجود در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا می توانید این موضوع را تایید کنید. یکی از قسمت های جال کار کردن با این بتن غلبه بر مشکلات و حل کردن چالش های موجود در کار توسط آن است.

یکی از چالش های موجود در پوشش حمام توسط جی اف آر سی / جی آر سی این بود که قالب گذاری در سطح عمودی مقداری مشکل است، اما بزرگترین سختی کار، نصب آن است. چون پمل ها بزرگ و یکدست هستند، قرار دادن آن در جای خودش کمی مشکل است. با وجود استفاده از پنل های جی اف آر سی / جی آر سی با ضخامت کم (0.75 اینچ) باز هم به دلیل یکپارچه بودن پنل و بزرگ بودن آن، وزن سنگینی خواهد داشت.

برای آنکه با راه حل این مشکل آشنا شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *