پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC یک کامپوزیت یا ترکسی از سه یا چند متریال است که برای آنکه یک پنل ساختاری را تشکیل دهند به یکدیگر متصل شده اند. یکی از مزایایی که با استفاده از این ابتکار می توان به دست آورد این است که به این ترتیب پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC تولیدی از مقاومت برشی متریال هسته ای که دارای چگالی پایین است برخوردار می شود.

در حالی که پنل ایران GFRC / ایران GRC گفته شده دارای مقاومت برشی آن ناده ای است که کمترین چگالی را دارد، همزمان دارای مقاومت بالای کششی و فشاری ایران GFRC / ایران GRC است که به وسیله آن می تواند نسبت به نیروهای وارده توسط وزن های بالا از خود استحکام نشان دهد. در واقع این پنل های ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC می توانند از هر یک از مواد تشکیل دهنده مزیتی که مربوط به آن ماده است را بهره مند شوند.

پنل های ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC

برای آنکه بتوانید تئوری پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC را به همراه کارکرد جداگانه هر یک از اجزا را به خوبی متوجه شوید، می توان آن را با یک تیر I (آی) شکل مقایسه کرد. هسته پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC را می توان با شبکه تیر آی شکل مقایسه کرد که از فلنج ها مراقبت می کند و به آن ها اجازه می دهد تا به عنوان یک واحد عمل کنند.

شبکه تیر آی شکل و همچنین هسته پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC بارها و فشارهای برشی را تحمل می کنند. یک تفاوت هسته پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC با شبکه تیر آی شکل در این است که به عنوان یک پشتیبان دائمی برای رویه باقی می ماند و به رویه اجازه می دهد که بدون آنکه مچاله و یا خم شود، در محدوده ای بالاتر از مقاومت تسلیم به کار گرفته شود.

بدیهی است که اتصال و پیوند بین لایه های رویه و هسته در پنل ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC باید قابلیت این را داشته باشند که اجازه دهند بارهای برشی بین این دو متریال منتقل شوند. که به این ترتیب کل کامپوزیت می تواند به عنوان یک واحد جامع و پیوسته عمل کند.

در واقع این قابلیت حمل بار توسط پنل های ساندویچی ایران GFRC / ایران GRC را می توان با اضافه نمودن قاب های فولادی سبک به طرز چشمگیری افزایش داد. این قاب های سبک فولادی درست مانند داربست های فولادی مرسوم برای یک دیوار عمل می کنند، به جز اینکه در اینجا قاب ها درون روکشی از بتن قرار داده می شود.

در اینجا اطراف قاب های فولادی با دو لایه ایران GFRC / ایران GRC یا بیشتر پوشانده می شود که بستگی به نوع و بزرگی بارهای خارجی دارد. لایه های سفت و صلب ایران GFRC / ایران GRC یک پشتیبانی جانبی کامل بر هر دو طرف قاب ها ایجاد می کنند که آن ها را از اینکه در کناره ها دچار پیچ خوردگی یا خم شدگی شوند، ممانعت می کند.

برای آشنایی با محصولات مختلفی که می توان با استفاده از ایران GFRC / ایران GRC تولید نمود به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان هنزا تماس بگیرید و همچنین برای آشنایی با بعضی از نمونه های به کار گرفته شده از این محصول به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *