وقتی می توان گفت یک محصول را به خوبی تحت بررسی و مطالعه قرار داده ایم، که مطالعه ما تک بعدی نباشد. یعنی فقط شامل یک جنبه از جنبه های مختلفی که آن محصول داراست نباشد. چرا که ممکن است یک محصول در یکی از ابعاد دارای موفقیت و برتری نسبت به رقبایش باشد اما از منظرهای دیگر دارای ایراداتی اساسی باشد که به این ترتیب می توان آن را جزو ضعف هایش به شمار آورد. در زمینه آشنایی با بتن پلاک نیز ما تلاش می کنبم که همانطور که در نوشته “بررسی چند جانبه بتن پلاک” بیان گردید، مطالعه ای همه جنبه بر روی آن داشته باشیم.

درست است که بتن پلاک معمولا برای سطوح افقی به کار می رود، ولی آیا اگر بخواهیم یک سطح یا دیوار عمودی را نیز با بتن پلاک پوشش دهیم نیاز به بهره مندی از ابزار خاصی وجود دارد؟ مسئله ای که در مورد انجام بتن پلاک بر روی سطوح عموری مورد نظر قرار می گیرد، وزن و اندازه آن می باشد. معمولا آن پنل های بتن پلاک که در پاسیوها و یا ماشین رو ها استفاده می شود، بسیار سنگین هستند و به راحتی قابل استفاده در سطوح عمودی نیستند.

نصب بتن پلاک بر روی سطوح عمودی

برای اینکه بتوانید پنل بتن پلاک را به خوبی بر روی سطوح عموری به کار برید و نگرانی از این نداشته باشید که به علت وزنی که دارند، از سطح جدا شده و بر روی زمین بیفتند، اولا باید پنل هایی سبک تر را برای این امر انتخاب کنید و علاوه بر آن چسب و ملات های پر قدرتی برای این کار استفاده کنید. همچنین از ابزاری مانند غلتک ها و ماله و غیره استفاده کنید که هر یک از این ها می توانند به شما در عملیات نصب کمک کنند تا آن که بتوانید پنل ها و قطعات بتن پلاک را در جای خود محکم کنید.

اگر همچنان سوالی در این رابطه دارید با متخصصان و کارشناسان هنزا مطرح کنید و علاوه بر آن بهتر است سری هم به صفحه بتن پلاک هنزا بزنید تا نمونه های عمودی را نیز در آنجا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *