اگر که آخرین نوشته ما در زمینه مبلمان بتنی یعنی “مبلمان بتنی، زیبا، محکم و خلاقانه” را دنبال کرده باشید، خواید دید که هر یک از موارد گفته شده در رابطه با ویژگی های مبلمان بتنی چه اثر مهمی در برجسته کردن این محصول و استقبال بیشتر مشتریان از آن خواهد شد.

معنای ایم گفته آن است که برای بررسی مبلمان بتنی هم زیبایی اهمیت فراروانی دارد که وابسته به رنگ مورد استفاده و همچنین جنس و بافت بتن الیافی به کار رفته در ساخت این محصول دارد. علاوه بر آن محکم بودن که به معنای مقاوم بودن بالای مبلمان بتنی می باشد، دارای اهمیت ویژه ای است.

مقایسه مبلمان بتنی با سایر مواد ساختمانی

این استحکام از چند جهت قابل بررسی است. یک بعد، مقاومت در برابر ضربه و یا مقاومت در برابر نیرویی که توسط استفاده کنندگان و کسانی است که بر روی آن می نشینند و یا احتمالا وسایلی که با وزن بالا ممکن است بر روی آن قرار بگیرند، به این مبلمان بتنی وارد می شود. که در واقع مقاومت مکانیکی بالایی را می طلبد و از آن جهت که مبلمان بتنی هنزا تشکیل یافته از بتن الیافی است، از عهده این مسئولیت به خوبی بر می آید.

اما مقاومت و استحکام مبلمان بتنی را می توان از منظر دیگری نیز بررسی کرد که همان مقاومت سطحی آن است که از لحاظ زیبایی شناختی نیز مهم است. یعنی باید بتوان مبلمان بتنی را طوری طراحی کرد که وقتی در معرض عوامل اثر گذار محیطی قرار می گیرد، سطح آن آسیب ندیده و زیبایی و کیفیت اولیه خود را برای همیشه حفظ کند و نیاز به عملیات نگهداری و مراقبت های پر زحمت و پر هزینه نداشته باشد.

و در نهایت فاکتور سومی که در مورد مبلمان بتنی قابلیت پرداختن دارد، طراحی های پیشرفته این محصول است. همانطور که تا اکنون و با دنبال کردن مقالات هنزا در زمینه مبلمان بتنی در یافته اید، به جهت استفاده از بتن الیافی به عنوان مواد سازنده، طراحان می توانند از طرح های مبدعانه و نوآورانه ای برای طراحی مبلمان بتنی استفاده کنند که می تواند جلوه خاص و چشمگیری به محیطی که در آن به کار گرفته می شود، ببخشد.

موارد مختلفی که در بندهای بالا در رابطه با مزیت های مبلمان بتنی بیان شد باعث شده که در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی که می توانند در زمینه ساخت وسایل دکوری و تزئینی و یا حتی مبلمان به کار گرفته شوند، بتن الیافی به عنوان یک گزینه برتر همواره پیش چشم معماران و طراحان سازه قرار داشته باشد.

مثلا وقتی که شما متریال هایی مانند سنگ مرمر یا گرانیت را با بتن الیافی مقایسه کنید و ساخت مبلمان بتنی ساخته شده از بتن الیافی را مشاهده نمایید، متوجه این اختلاف خواهید شد و در خواهید یافت که چطور این مواد ساختمانی می تواند باعث شود که محصولی فوق العاده مانند مبلمان بتنی بتواند ساخته شده و به بازار عرضه شد که استعداد پذیرفتن طراحی های پیچیده را دارد.

شاید از لحاظ هزینه هم اگر مقایسه کنیم، ببینیم با توجه به ماندگاری بالایی که از این محصول سراغ داریم، در نهایت به صرفه اقتصاری نیز باشد. که در این زمینه می توانید به صورت دقیق تر با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید. علاوه بر آن نمونه های آن را در صفحه محصولات هنزا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *