با “اهمیت محیط زیست در تولید مصالح ساختمانی” در مقاله قبلی از تیم هنزا آشنا شدید که کارشماسان هنزا سعی کردند در این مقاله به تلاش هایی بپردازند که امروزه در سرتاسر جهان در حال شکبل گیری است که از این طریق بتوانند دنیایی پاک تر و محیط زیستی مناسب تر را برای نسل امروزی و نسل فردای بشر فراهم کنند.

که در این راستا دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز و تولید کنندگان مواد و مصالح ساختمانی نیز به گفته محققان هنزا سعی بر این دارند که راه های نوینی در استخراج و تولید مصالح ساختمانی کشف کنند که دارای آسیب های کمتری به منابع طبیعی باشد و همچنین آلودگی کمتری برای آب، هوا، خاک، جانوران، گیاهان و در نهایت انسان ها داشته باشد. مصالح ساختمانی برند هنزا نیز که شرکت گام آبی فردا تولید آن را عهده دار است با توجه به تیم قوی و دانش پژوهی که در عرصه تحقیقات، پیشرفت و فناوری در حال تحقیق و فعالیت هستند، سعی بر این دارند که در تولید محصولات هنزا هر چه بیشتر مصالح محیط زیست را در نظر بگیرند.

مصالح ساختمانی هنزا ؛ سازگار با محیط زیست

سوالی که کارشناسان ما مطرح می کنند این است که ما چه میزان حاضریم برای محیط زیست هزینه کنیم؟ در واقع طبق برآورد محققان هنزا اگر چه ممکن است رعایت استانداردهای محیط زیستی در ابتدا هزینه هایی را به ما تحمیل کند و یا حرکت به سمت استفاده از مواد تجزیه پذیر و یا بازیافتی نیازمند ایجاد صنایع و تکنولوژی های جدیدتر باشد، ولی قطعا در بلند مدت این مساله می تواند محیط زیستی سالم تر را به کشور ما هدیه دهد.

که همانطور که کارشناسان هنزا می گویند این امر باعث سودهای فراوان همگانی برای مردم کشور خواهد بود. به همین جهت همانطور که همواره مورد توجه کارشناسان ما در هنزا بوده، ترویج فرهنگ همراهی و سازگاری با محیط زیست و آموزش های لازم در این عرصه در جنبه ها و ابعاد مختلف لازم است که به طور فراگیر در کشور ما رواج پیدا کند.

برای آنکه با مصالح ساختمانی ما آشنا شوید توصیه می کنیم که به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید و در رابطه با چگونگی رعایت معیارهای محیط زیستی در تولید و اجرای مصالح ساختمانی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *