در میان انواع مختلفی که هر سازه و مصالح ساختمانی می تواند داشته باشد که توسط کارخانه ها و تولیدکننده های مختلف عرضه می شود، هر کدام مزایا و معایبی می تواند به همراه داشته باشند و شما به عنوان انتخاب کننده باید به دنبال آن سازه ای بروید که بتواند انطباق بیشتری با نیازهای شما داشته باشد و فواید بیشتری را برای شما به همراه آورد. و در مقاله “سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا، انتخاب اولیه شما” دیدیم که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا چنین ویژگی ای دارد.

یکی از خواص سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی آن است که به دلیل طراحی خاصش می تواند از لحاظ لمسی  و بصری نشانه ای باشد برای مشخص کردن مسیرها. به عنوان مثال می توان ابتدا و انتهای یک مسیر دوچرخه سواری یا یک مسیر پیاده روی را با استفاده از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی که طرحی خاص و متفاوت از محیط اطرافش دارد مشخص نمود.

مشخص کردن مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری با سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند این مسیرها را از محیط اطراف هم سطحش تفکیک کند و نیازی نیست که برای مشخص کردن آن ها تغییر سطح و ارتفاع در مسیرها ایجاد کنیم. و از این نکته غافل نشوید که این خاصیت لمسی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی سبب می شود که عابرانی که مشکل بینایی دارند نیز بتوانند با استفاده از قوه لامسه مسیریابی را انجام دهند.

نکات راهنمایی

  1. برای مشخص کردن مسیر پیاده روی از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به صورت عرضی استفاده می شود.
  2. برای تعیین مسیر دوچرخه سواری اما از حالت طولی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده می شود.

همچنین طراحی و رنگ آمیزی متفاوت آن باعث می شود عابرانی که مشکل بینایی ندارند نیز بتوانند رد مسیریابی خود بهتر عمل کنند. این ها بخشی از ویژگی های این محصول است که می توانید ویژگی های بیشتر آن را از راه ارتباط با متخصصان هنزا به دست آورید. و یا علاوه بر آن با مشاهده صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا با طرح های معرفی شده آشناتر گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *