فرق مهمی که در طراحی مبلمان بتنی با مبلمان های دیگر وجود دارد این است که مبلمان های دیگر تنها کارکدی خاص دارند. بعنی مثلا مبملان های چوبی برای استفاده در محیط داخلی خانه یا فضاهای سربسته ساخته و طراحی می شوند. و یا مبلمان های فلزی را که بر روی آن ها لایه ای رنگ جهت زیبایی و هم چنین محافظت از زنگ زدن آن ها در برابر رطوبت و باران قرار دارد، برای استفاده های خارجی و بیرون از منزل عمدتا ساخته می شوند.

اما مبلمان بتنی را می توان هم در محیط داخلی خانه مورد استفاده قرار داد و هم اینکه مبلمان بتنی به عنوان یکی از المان های زیباسازی شهری می تواند در محیط خارج خانه نیز استفاده شود. به دلیل آن که مبلمان بتنی هم دارای ظرافت در طراحی و دارای زیبایی خاصی است که می توان با محیط داخل خانه یا محل کار و با دکوراسیون فضای داخلی تناسب و هماهنگی داشته باشد. که قابلیت رنگ پذیری مبلمان بتنی نیز یکی دیگر از خصوصیاتی است که کمک کننده به این ویژگی است.

مبلمان بتنی چند بعدی هنزا

چرا که علاوه بر آن که می توانید شما با سفارش به شرکت گام آبی فردا از طریق کارشناسان این شرکت، مبلمان بتنی را به رنگ درخواستی خود سفارش داده و تحویل بگیرید. علاوه بر آن در صورتی که تم و رنگ غالب دکوراسیون فضای داخلی را در طول زمان تغییر دادید، مبلمان بتنی این خاصیت را دارد که بتوانید آن را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید. بدون آن که این رنگ آمیزی باعث کاهش کیفیت این محصول شود و یا آنکه نگران باشید که در طولانی مدت ممکن است مبلمان بتنی ممکن است رنگ خود را از دست بدهد.

و همان طور که به تناسب و هارمونی میان مبلمان بتنی و محیط داخلی ساختمان اشاره کردیم که می تواند شامل محل مسکونی یا محل اداری و یا تجاری باشد، می توان به همین ترتیب درباره آن دسته از ویژگی های مبلمان بتنی که سبب شده بتوان از این محصول در محیط های خارجی نیز بهره مند شد، می توانیم سخن بگوییم. البته پیش از این در مقاله های مبلمان بتنی هنزا درباره این خصوصیات بیشتر گفتگو کرده ایم.

که پیشنهاد می کنیم کسانی که مایل هستند در محیط های غیر سرپوشیده و محوطه های بیرونی از مبلمان بتنی استفاده کنند، حتما آن دسته از نوشته های کارشناسان هنزا را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. چرا که می تواند شما را برای هر چه بهتر و مفیدتر پیش بردن پروزه خود کمک و راهنمایی کند. اما اگر بخواهیم در اینجا به طور خلاصه اشاره ای به این ویژگی های مبلمان بتنی داشته باشیم که باعث شده اند این محصول بتواند بازدهی خوبی در محوطه های بیرون ساختمانی داشته باشد به چند مورد می توان اکتفا کرد.

از جمله این موارد این است که مبلمان بتنی در برابر رطوبت، باران، گرد و خاک و آلودگی های محیطی غیر قابل نفوذ است. همچنین در برابر ضربه ها و نیروهایی که ممکن است در فضای بیرون به آن وارد شود مقاومت لازم را دارد. برای نمونه می توان به مثال هایی از مبلمان بتنی که در صفحه محصولات هنزا وجود دارد مراجعه کرد. همچنین شما می توانید سفارش مبلمان بتنی مورد نظر خود را از طریق تماس با کارشناسان هنزا دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *