در نوشته قبلی به یک نکته اشاره کردیم که عبارت بود از اینکه مبلمان بتنی را می توان در صورت های متنوعی و به شکل بخشی از معماری شهری به کار گرفت. به همین ترتیب نمونه های مختلفی از مبلمان بتنی را نام بردیم و خصوصیات و ویژگی های مختلفی برای هر یک از آن ها بر شمردیم. و البته گفتیم که باید این توجه را داشته باشیم که تنوع کاربرد مبلمان بتنی بسیار گسترده است.

از جمله موارد و سازه هایی که به عنوان مبلمان بتنی شهری می توان نام برد و این روزها در سطح شهر نمونه های زیادی از آن قابل مشاهده است، گلدان های بتنی هستند. که در مقاله “آیا گلدان های بتنی زیرمجموعه مبلمان بتنی است؟” سعی کردیم هم به معرفی این محصول تا حدودی بپردازیم و هم به این سوال که ممکن است پیش بیاید پاسخ دهیم که آیا ما باید گلدان هایی که از جنس بتن هستند را نیز نوعی از مبلمان شهری در نظر بگیریم یا خیر.

مبلمان بتنی به شکل گلدان چه کاربردی دارد؟

البته بتن یکی از مصالح ساختمانی مختلفی است که می توانیم به وسیله ان ها گلدان های محیط شهری را ساخته و نصب کنیم. یکی از مواردی که سبب شده جنس بتن برای ساخت این محصول مبلمان بتنی با استقبال بیشتری مواجه شود این است که می توان از این گلدان ها در کناره های پیاده روها یا سواره روهایی که با کفپوش بتن ساخته شده اند، استفاده کرد. به این ترتیب مبلمان بتنی می تواند مکملی برای کفپوش یا سنگفرش بتنی باشد که یک سطح را پوشش داده است.

به این نوع از مبلمان بتنی گلدان های دائمی گفته می شود که به دلیل وزنی که دارند، به طور دائم در محل نصب شده و گل های مد نظر در آن کاشته می شوند. شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات هنزا با برخی از انواع این نوع مبلمان بتنی آشنایی بیشتری به دست آورید. علاوه بر آن که برای زیباتر شدن محصولات خود می توانید با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا نیز تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *