با توجه به بررسی های صورت گرفته و آزمایش هایی که بر روی پنل های بتنی آمیخته با الیاف شیشه  (GFRC / ایران GRC) که در کشور ما تولید می شود و به آن ایران GFRC / ایران GRC گفته می شود، مشاهده شد که این قطعات همچنانکه در مقاله “مقاومت خمشی ایران GFRC/ ایران GRC” نیز به آن پرداخته شد، توانسته در برابر نیروهای خمشی نسبت به بتن مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

درباره نیروی خمشی وارده بر GFRC / ایران GRC بیان کردیم که به نیرویی گفته می شود که در راستایی عمود بر راستای یک جسم به آن وارد می شود و سعی در خم کردن آن دارد. و اگر جسمی که این نیرو به آن وارد می شود نتواند مانند ایران GFRC / ایران GRC تحمل کافی برای خنثی کردن آن نیرو را داشته باشد دچار ترک و شکست می شود و به این ترتیب بارهایی که بر روی آن قطعه قرار گرفته اند دچار ریزش می شوند.

به همین جهت از آن جا که سازه های ساختمانی محل سکونت و یا تردد انسان ها هستند از لحاظ حفظ امنیت جانی و مالی افراد اهمیت بسیار زیادی دارند. و نسبت به مصالحی که در آن ها به کار گرفته می شود باید نهایت دقت و احتیاط به کار گرفته شود. از همین رو معماران و مهندسان ساختمانی همواره ایران GFRC / ایران GRC را به عنوان یکی از اولویت های مصالح ساختمانی به مالکان ساختمان پیشنهاد می دهند.

ماندگاری رنگ و شکل ایران GFRC / ایران GRC

چرا که با وجود ایران GFRC / ایران GRC می توان مطمئن بود که نیروهای وارده نمی تواند ساختمان را دچار تزلزل کند. به خصوص اگر از ایران GFRC / ایران GRC برای نمای ساختمان استفاده شود. این آرامش خیال را خواهیم داشت که ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود، همچنین حوادث طبیعی نمی توانند به سادگی آن را خراب و ویران کنند و این به خاطر استحکام بالای آن می باشد.

همچنین مساله دیگری که برای مصالح ساختمانی پوشاننده نمای ساختمان دارای اهمیت ویژه ای است این مطلب می باشد که آن مصالح باید بتوانند در برابر نور شدید خورشید و همچنین مواد شیمیایی موجود در هوا و باد و باران مقاومت کنند که واکنش شیمیایی باعث تغییر شکل ظاهری و یا رنگ آن ها نشود. که در مورد ایران GFRC / ایران GRC این مطلب امتحان خود را پس داده است. و ماندگاری شکل و رنگ ایران GFRC / ایران GRC در برابر عوامل جوی و طبیعی مختلف تضمین شده است.

اهمیت این مساله وقتی دو چندان می شود که از ایران GFRC / ایران GRC برای نمای بیرونی ساختمان بهره برده باشیم. چرا که نما در واقع پیشانی یک ساختمان به حساب می آید. و هر قدر که از لحاظ فضای داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی یک ساختمان قوی باشد ولی نمای آن دچار ضعف باشد، زیبایی آن و جلوه هنری آن را تحت الشعاع قرار می دهد.

اما با پنل های ایران GFRC / ایران GRC دیگر به چنین مشکلی بر نخواهیم خورد. چرا که ظاهر شیک و مدرن ایران GFRC / ایران GRC می تواند به راحتی نقایص دیگری که ممکن است در ساختمان پیش آید را جبران کرده و ظاهری شیک و دلخواه به هر ساختمانی ببخشد.

که نمونه های آن در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا قابل مشاهده است. همچنین برای آنکه بتوانید طرح، رنگ و بافت دلخواه ایران GFRC / ایران GRC خود را داشته باشید می توانید با طراحان ما در هنزا تماس گرفته و سفارش خود را به اطلاع ایشان برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *