همانطور که می دانید برای رسیدن به یک سطح عالی بتن اکسپوز لازم است که نکات مهم اجرایی رعایت شوند. به این ترتیب می توانیم از نتیجه کار رضایت کافی را به دست آوریم. به همین منظور آنچه که در نوشته “شاقول بودن پنل های بتن اکسپوز” بیان شد را به عنوان یکی از همین نکات بسیار مهم در نظر بگیرید. یکی دیگز از مواردی که حفظ و رعایت آن برای دستیابی به محصولی ایده آل ضروری است، بحث مظاف و تمیزکاری است که در نوشته های قبل به آن اشاره کردیم.

در قدم اول برای انجام نظافت بتن اکسپوز همانطور که قبلا گفته شد باید ذرات درشت و زباله هایی که به کف چسبیده و بر روی آن قرار گرفته را جدا کنیم. در این صورت بهتر است که اگر بتوانیم تمام سطح بتن اکسپوز را با شلنگ شستشو داده و سپس آب اضافه را از روی سطح آن خارج کرده تا اینکه به یک لایه رویی تمیز دست پیدا کنیم.

قدم دوم در نظافت بتن اکسپوز

اما در قدم بعدی که ممکن است تنها آن کثیفی ها و ذراتی که به راحتی جدا نمی شوند بر روی سطوح پنل های بتن اکسپوز باقی مانده باشند. برای آنکه بتوانیم این دسته از آشغال ها را نیز از روی بتن اکسپوز بزداییم باید کل سطح را با محلولی که برای نظافت انتخاب کرده این بپوشانیم و برای آنکه اتصال مواد زائد و زباله ها با سطح شل شود باید دقایقی آن ها را در همین حالت نگه داریم.

در واقع لازم است که حدود 5 دقیقه تا یک ربع همچنان سطح بتن اکسپوز آغشته از مواد محلول شسشتو باشد تا به این ترتیب به خوبی تمام سطح و زباله هایی که بر روی آن قرار دارند در آن حل شوند. هر چقدر میزان کثیفی سطح بیشتر باشد به زمان بیشتری نیاز داریم.

مراحل بعدی را می توانیم در نوشته های بعدی بتن اکسپوز مشاهده نماییم. به علاوه می توانید با تماس با متخصصان ما در هنزا نیز به نتایج خوبی دست پیدا کنید. تا سطوحی مانند آنچه در صفحه بتن اکسپوز هنزا می بینید را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *