شرکت گام آبی فردا جزو خبره ترین شرکت ها در زمینه تولید و اجرای پنل های پیش ساخته بتن اکسپوز است. که با بهره مندی از تیم تحقیقاتی ماهر و دانش آموخته خود توانسته با وجود حفظ خلاقیت و جلوه های هنری و زیبایی در تولید پنل های بتن اکسپوز هنزا، مقاومت و دوام مطلوبی را برای این محصول ایجاد کند.

به همین منظور در نوشته “نمای پروژه سیتی استار مشهد با بتن اکسپوز هنزا” به یکی از بزرگترین پروژه های انجام شده در کشور توسط پنل های پیش ساخته هنزا پرداختیم و توضیحات جامعی درباره این پروژه عظیم ارائه دادیم که توسط تیم هنزا انجام گرفته است و جلوه ای خاص و منظریه ای چشم نواز به این مجموعه بخشیده است.

در مقاله ای که با عنوان “نگاهی به کارکردهای مختلف بتن اکسپوز” به شما خوانندگان گرامی تقدیم شد، توضیح داده شد که خواص مکانیکی مطلوب، جنس و رنگ ویژه و فضای سرد و مینیمالی که به محیط بخشیده می شود، از جمله عواملی هستند که موجب استقبال هر چه بیشتر سازندگان و مالکان ساختمان ها و پروزه های بزرگ از بتن اکسپوز شده است.

علت استفاده از بتن اکسپوز در نمای داخلی

علاوه بر موارد گفته شده یکی از دلایلی که موجب شده بتن اکسپوز نه تنها برای پوشش خارجی ساختمان ها بلکه برای نماکاری دیوارهای داخلی نیز مورد استفاده قرار گیرد، سطح صاف و صیقلی آن است. که دلیل این امر افزودنی ها و فوق روان کننده هایی است که در مرحله اختلاط بتن اکسپوز به آن افزوده می شود و باعث این تفاوت بتن نما با بتن معمولی می شود.

البته بافت بتن اکسپوز و رنگ آن باعث شده که در داخل خانه ها بتواند گزینه مناسبی برای پوشش دیوار ویژه باشد. به خصوص وقتی که در تناسب با سایر عناصری قرار گیرد، که بتوانند کنتراست مناسبی با آن ایجاد کنند. مثلا در کنار تابلوهایی که دارای رنگی گرم باشند جلوه زیبایی پیدا می کند که برخی ازین نمونه ها را می توانید در صفحه بتن اکسپوز هنزا مشاهده کنید و برای انتخاب پنل مورد نظر خود با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *