مبلمان بتنی در واقع نباید این طور تصور شود که شامل تنها میز و صندلی و نیمکت است. این مطلب را در نوشته های دیگر نیز توضیح دادیم. همانطور که می دانید برای ابزارها و وسایل مختلف خانه می توان از جنس بتن ساخته شود. البته این مسئله را در نظر داشته باشید که هر کدام از این ها باید که با دکوراسیون داخلی هماهنگ و متناسب باشد. در نوشته قبل گفته شد که یکی از این وسایل که جزو سازه های مبلمان بتنی محسوب می شود زباله دان است.

در نوشته “استفاده از مبلمان بتنی به عنوان زباله دان” نیز توضیحاتی ابتدایی راجع به مبلمان بتنی دادیم و گفته شد که هر یک از این ها را در کدام محیط ها و بخش های مختلف شهری می توان به کار گرفت. در این نوشته می خواهیم مطلب دیگری را مورد پرسش قرار دهیم و آن این است که برای آنکه بتوانیم درباره مبلمان بتنی به شکل زباله دان طراحی مناسبی داشته باشیم چه مواردی را باید رعایت کنیم؛

طراحی مبلمان بتنی برای ساخت زباله دان بتنی

  1. پایداری در برابر پدیده وندالیسم
  2. نیاز کمی به نگهداری و مرمت دارند
  3. به راحتی قابل تخلیه هستند
  4. به سادگی نمی توان مبلمان بتنی را سرقت کرد
  5. مقاوم در برابر حریق
  6. محتویات آن مخفی است

وندالیسم را قبلا توضیح دادیم که پدیده ای است که در همه شهر ها و کشورها وجود دارد که برخی افراد هستند که به وسایل و امکانات عمومی آسیب می زنند. مبلمان بتنی به طور کلی به خاطر جنس سخت و محکمی که دارد و وزن بالایی که دارد به راحتی قابل آسیب دیدن نیستند. به همین جهت در برابر پدیده وندالیسم، مبلمان بتنی مقاومت بالایی دارند.

نکته دیگر آن که از آن جهت که آسیب کمی به آن ها می رسند، در نتیجه کمتر نیاز به نگهداری خواهند داشت. البته شما می توانید در صفحه محصولات هنزا به مشاهده همین نمونه ها بپردازید. علاوه بر آنکه می توان برای کسب راهنمایی جهت تعمیر مبلمان بتنی با متخصصان هنزا نیز مشورت نمود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *