مواد اولیه ساخت بتن که متشکل از سیمان، ذرات سنگدانه مانند شن و ماسه و آب می باشد، از جمله مصالحی است که به راحتی در دسترس است و از لحاظ قیمت و هزینه نیز بار زیادی را به تولید کننده این محصول با اهمیت و بسیار کارا تحمیل نمی کند. به همین جهت برای ساخت مبلمان بتنی هزینه های زیادی لازم به پرداخت نیست.

در واقع وقتی شما مبلمان بتنی را با مبلمانی که از متریال هایی غیر از بتن ساخته و پرداخته می شود مقایسه می کنید، می بینید که به لحاظ هزینه، واقعا به صرفه تر است. به این مطلب، ما در نوشته “ارزان تر بودن مبلمان بتنی نسبت به محصولات مشابه” اشاره کرده این و برای کسانی که می خواهند با تفصیلات بیشتری در جریان مقایسه قیمت های مبلمان بتنی و دیگر انواع مبلمان ها قرار گیرند، توصیه می شود که به مطالعه این مقاله بپردازند.

سه ویژگی اساسی مبلمان بتنی

از طرفی ما توانسته ایم این هزینه اقتصادی پایین مبلمان بتنی با طراحی زیبا و دلنشین آن تلفیق کنیم تا اتفاقی مبارک در صنعت ساخت و ساز به وقوع بپویندد. که آن اتفاق عرضه زیباترین محصولات مبلمان بتنی توسط شزکت گام آبی فردا و با برند هنزا در کشورمان می باشد. که از آن می توان در زمینه ها و جایگاه های مختلف استفاده نمود.

اما در خاطر باید داشته باشید که در کنار هزینه های پایین تولید و طراحی های خارق العاده و نوآورانه طراحان هنزا، مبلمان بتنی دارای ویژگی سومی است که در کنار آن دو ویژگی باعث شده است که از مبلمان بتنی به عنوان یک محصول درجه یک یاد شود و همواره مورد توجه مالکان و صاحبان ساختمان ها باشد. و آن ویژگی قدرت بالای این محصول است. که تضمین کننده عمر طولانی و ثبات کیفیت و ثبات رنگ این محصول نوین در طول سال ها می باشد.

برای آن که بدانید چگونه مبلمان بتنی توانسته این سه ویژگی را در خود جمع کند می توانید با متخصصان ما در هنزا ارتباط برقرار کنید و همچنین به نمونه های آن در صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *