در نوشته “چرا سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا؟” راجع به این مسئله صحبت شد که مصالح ساختمانی مختلف، از جمله سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی جزو مصالحی هستند که در شرکت های مختلف تولید می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. اما برای آنکه بدانید از کدام شرکت و کدام برند سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را خرید کنیم لازم است که راجع به ویژگی های آن ها آشنایی کافی را پیدا کنید.

ما سعی کردیم که در نوشته های اخیر راجع به برخی خصوصیات فیزیکی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی مانند اندازه و شکل، رنگ پذیری و همچنین ضخامت آن صحبت کنیم و ببینیم که برای هر یک از این موارد چه انعطاف پذیری را می توان از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی انتظار داشت. که می توانید جهت اطلاع دقیق تر از آن به مقالات مربوطه مراجعه نمایید.

سختی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

در این نوشته قصد داریم که راجع به مسئله سختی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی اطلاعاتی را خدمت شما ارائه دهیم. در ابتدا بهتر است تعریفی از سختی ارائه گردد که یکی از فاکتورهای مهم در بررسی مقاومت مصالح می باشد. سختی به مقاومت یک ماده دربرابرنیرویی که قصد نفوذ به داخل آن را دارد و یا به طور دائم بر آن وارد می شود تا تغییر شکلی در آن ایجاد کند، گفته می شود.

از آنجا که برای بررسی سختی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیرویی فشاری به آن وارد می شود، یکای اندازه گیری سختی عبارت است از پوند بر اینچ مربع که با علامت psi نمایش داده می شود. در مورد سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی لازم به ذکر است که سختی استاندارد که در محصولات تولیدی ایالت متحده اندازه در نظر گرفته می شود، هشت هزار پوند بر اینچ مربع می باشد.

محصولات تولیدی هنزا نیز دارای همین مقدار سختی می باشند که نحوه انجام تست بر روی آن ها را می توانید از محققان ما در هنزا بپرسید به علاوه نمونه های این محصول با کیفیت در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا قابل دیدن است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *