پیشتر در نوشته “روش اسپری ایران GFRC / ایران GRC مشابه شاتکریت” بیان شد که برای ساخت بتن ایران GFRC / ایران GRC از دور وش استفاده می شود. در واقع اختلاط الیاف شیشه با بتن به دو شیوه اسپری کردن و یا پیش مخلوط کردن به دست می آید که در ادامه به روش اسپری کردن اختلاط ایران GFRC / ایران GRC خواهیم پرداخت.

در روش اسپری کردن از یک دستگاه نازل که شبیه به تفنگ است استفاده می شود و به این طریق یتن ایران GFRC / ایران GRC بر روی سطح مورد نظر پاشیده شده و سفت می گردد.

تفاوت این روش با روش پاشش بتن معمولی در این است که در دستگاه اسپری ایران GFRC / ایران GRC یک برش دهنده ای تعبیه شده است که الیاف شیشه یا همان فایبر گلاس که قرار است در بتن ترکیب شود به صورت الیاف پیوسته و از طریق یک قرقره به داخل نازل کشیده می شود و قبل از آنکه به محل ترکیب با بتن برسد به وسبله تیغه های برش به قطعات ریز تبدیل می شود  سپس وارد بتن شده و در ترکیب با بتن به سطح مورد نظر پاشیده می شود و به این ترتیب می توانیم به یک پنل ایران GFRC / ایران GRC دست پیدا کنیم.

روش اسپری در تولید ایران GFRC / ایران GRC

برش دهنده طوری تنظیم شده است که الیاف را به طول های مساوی تقسیم کند و الیاف شیشه به کار رفته در ایران GFRC / ایران GRC نه خیلی بلند هستند و نه خیلی ریز و کوتاه. بلکه اندازه آن ها در حدود یک و نیم اینچ می باشد.

نکته دیگری که در روش اسپری قابل ذکر است اینکه دستگاه اسپری ابتدا بدون مخلوط کردن الیاف، تنها بتن را در لایه بسیار نازکی روی سطح می پاشد، پس از تکمیل آن آنگاه نوبت به پاشش ترکیب بتن و الیاف شیشه برش خورده می رسد، به این ترتیب پنل ایران GFRC / ایران GRC به دست آمده دو لایه خواهد بود.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره روش اسپری می توانید با کارشناسان ما در هنزا صحبت کنید. همچنین نمونه های اجرایی این محصول در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا موجود می باشد که می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *