در مقاله پیش تحت عنوان “نمونه ای از کاربرد جی اف آر سی / جی آر سی” راجع به موزه ای در لس آنجلس که نمای بسیار زیبای جی اف آر سی / جی آر سی آن خارق العاده و چشمگیر است، صحبت کنیم و چگونگی برخی از مراحل طراحلی این نما را بازگو نمودیم. در این نوشته قصد داریم مقداری بیشتر در این رابطه گفتگو کنیم و برخی از الزامات جی اف آر سی / جی آر سی را بیان کنیم.

در مورد قاب بندی جی اف آر سی / جی آر سی باید دقت کنیم که باید این قاب بندی با تلورانس تنگ و محدود ساخته شود تا اجزای بتن و ارتباط بین نقاط توسط بازبینی ایستگاهی کلی قبل و بعد از جوش دادن آنجا به هم چک و بررسی شود.. اطلاعات به دست آمده از بازبینی به مدل سه بعدی طراحی قاب جی اف آر سی / جی آر سی برگردانده می شود و دقت دوباره مورد تایید قرار می گیرد.

خلاقانه ترین طرح ها با جی اف آر سی / جی آر سی

پیش از اسپری کردن پوسته جی اف آر سی / جی آر سی، قاب ها بر روی قالب ها قرار داده می شود، بازبینی و تایید می گردد. سپس اتصالات در مواضع خود محکم و قفل می شوند. سپس قاب ها برداشته می شوند. آن ها یک اسکن سه بعدی از جی اف آر سی / جی آر سی انجام می شود تا انطباق کامل آن با مدل طراحی شده در نرم افزار کاملا مورد بررسی قرار گیرد.

برخی طراحان و معماران قائلند که پروژه جی اف آر سی / جی آر سی موزه ذکر شده یکی از خلاقانه ترین پروژه هاست که تا حالا وجود داشته است. چهار سال بر روی این پروژه وقت گذاشته ش تا معماری توانست تصور ابتدایی ما از فضا را به چالش بکشد و با طراحی فضایی خارق العاده ما را شگفت زده کند.

چنانچه برخی از نمونه های اجرایی در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا نیز چنین خصوصیتی را دارا هستند. به طوری که شما قادر خواهید بود به چنین طرح های نوآورانه ای از طریق ارتباط با کارشناسان ما در هنزا دست پیدا کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *