مصالح ساختمانی به عنوان ستون فقرات شاکله ساختمان محسوب می شوند و برای دستیابی به یک ساختامان ایده آل که کارآیی، زیبایی، استکام و طول عمر مطلوبی را دارا باشد تنها بهره بردن از نقشه و معماری خوب و برجسته کافی نیست بلکه به بیان متخخصان محصولات هنزا، این مصالح ساختمانی به کار رفته در پروژه ساخت است که نهایتا مشخص می کند کیفیت و عیار یک ساختمان تا چه اندازه مطلوب است. چرا که چنانچه کارشناسان هنزا اذعان می کنند، استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب می تواند موجب پایداری ساختمان در طول زمان در برابر حوادث و عوامل محیطی و جوی و فرسایشی باشد.

به علاوه چنانچه در مقاله “دغدغه های محیط زیستی در تولید مصالح ساختمانی” از مقالات کارشناسان محصولات هنزا بیان داشتیم، علاوه بر اولویت های سازه ای و استحکامی، سازگار بودن با محیط زیست و بهره برداری حداکثری از منابع طبیعی نیز جزو فاکتورهای اولویت بخش کارخانجات و تولید کنندگان مصالح ساختمانی می باشد که به ترتیبی که در نوشته “چرا به هنزا اطمینان می کنیم” مشاهده کردید، محثولات هنزا جزو پیشگامان این عرصه می باشد.

مصالح ساختمانی مرغوب و ارزان

کارشناسان هنزا می گویند استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب و بی کیفیت نه تنها هزینه های سرسام آور بازسازی و تعمیرات را بر روی دست شما می گذارد که امنیت زندگی در ساختمان را برا شما و خانواده تان در معرض مخاطره قرار می دهد. اگر به دنبال راهی برای دست یابی به مصالح ساختمانی برگزیده و دلخواه هستید که در عین حال از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد پیشنهاد می کنیم به صفحه محصولات هنزا مراجعه کرده و یا در مقاله “آشنایی با محصولات هنزا” با محصولات هنزا آشنا شوید.

در بعضی موارد می توان در مصالح ساختمانی صرفه جویی کرد ولی در مواقعی که مستقیما با استحکام و قوام ساختمان سر و کار دارد مانند ساخت فندانسیون و یا سقف زدن، حتما از بهترین مصالح ساختمانی و به مقدار کافی مصرف کنید. چر که ایمنی در ساختمان اولین اولویت است. در زمینه انتخاب و گزینش مصالح ساختمانی می توانید با مشاوران و مهندسان ما در هنزا تماس بگیرید. چرا که آن ها شما را با محصولات دست اول و باکیفیت هنزا آشنا می کنند و با توجه به نیاز و متناسب با وضعیت ساختمان شما می توانند بهترین پیشنهاد ها را در انتخاب مصالح ساختمانی به شما عرضه کنند.

نکته دیگری که کارشناسان هنزا بر آن تاکید دارند این است که سعی کنید از ابتدا نقشه ساخت کامل و مطمئنی داشته باشید. نغییرات و جابجایی ها در نقشه در اواسط کار بسیار هزینه بردار است. در خرید مصالح ساختمانی به پیشنهاد کارشناسان هنزا، فصولی از سال را انتخاب کنید که معمولا قیمت مصالح در آن نسبت به سایر فصل ها ارزان تر باشد. مثلا مصالح ساختمانی چوبی که مربوط به دکوراسیون بخش های بیرونی ساختمان است معمولا در فصول گرم و معتدل سال افزایش می یابد و در فصل های سرد به دلیل کاهش کارکرد، کاهش می یابند. کارشناسان هنزا این نکته را گوشزد می کنند که در خرید مصالح ساختمانی به این نکته توجه کافی داشته باشید.

نقشه کامل ساختمانی

یکی دیگر از راه های صرفه جویی در خرید مصالح ساختمانی به گفته متخصصان هنزا، جستجوی بازارهایی است که مصالح ساختمانی باقیمانده از پروژه های ساخت را که هنوز قابل استفاده هستند خرید کرده و می فروشند. قیمت این مصالح ساختمانی به قول کارشناسان مصالح ساختمانی ارزان تر از خرده مصالح فروشان دیگر می باشد. برای آنکه به کیفیت مورد نظر خود در انتخاب مصالح ساختمانی دست پیدا کنید باید هنگام خرید با افراد آشنا و مجرب مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *