در نوشته قبلی “بعد زیبایی شناسانه جی اف آر سی GFRC” راجع به اهمیت مساله زیبایی و هنرمندانه بودن در ساخت و سازهای امروزی و به ویژه نمای ساختمان ها صحبت کردیم و گفتیم که جی اف آر سی GFRC با توجه به قابلیت های خود توانسته این راه را هموار کند و مشتریان و سازندگان ساختمان ها را به زیبایی مد نظر خود نزدیک کند.

همین امر به اضافه سایز مزیت ها و ویژگی های جی اف آر سی GFRC سبب شده که از زمانی که این محصول به بازار ساختمان وارد شده، بسیاری از مشتریان، مهندسان و طراحان علاقمند به استفاده از آن گردند و می توان پیش بینی کرد که با رونق و گسترش تولید این مصالح ساختمانی در آینده بخش عمده ای از صنعت ساخت و ساز به تولید و مصرف جی اف آر سی GFRC اختصاص پیدا کند.

جی اف آر سی GFRC نیازهای مشتریان را برآورده می کند

چرا که بازار استفاده از محصولات متشکل از تقاضای مشتریان است و از آن جایی که مشتریان بالطع به سمت استفاده از محصولی می روند که اولا از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد و در ثانی بتواند نیازهای آنان را برآورده بکند که جی اف آر سی GFRC از این جهت سرآمد است. و نیازهای مشتریان در استفاده از مصالح ساختمانی برای ساخت ساختمانشان عبارتند از:

1- از لحاظ دوام و طول عمر قابل اعتماد باشد

2- استحکام و مقاومت کافی در برابر نیروهای وارده و همچنین حوادث طبیعی و مصنوعی که ممکن است پیش بیاید داشته باشد.

3- علاوه بر این ها، دارای زیبایی و جلوه خوب باشند

که چنانچه مقالات کارشناسان ما در هنزا را در رابطه با جی اف آر سی GFRC دنبال کنید در خواهید یافت که بتن جی اف آر سی GFRC این نیازها را به خوبی تامین کرده و دارای برتری و مزیت نسبت به بتن معمولی و یا سایر پوشش های نما می باشد. به همین دلیل می توان پیش بینی که که در آبنده جی اف آر سی GFRC بتواند سهم عمده ای از بازار ساختمان را به خود اختصاص دهد.

اما چه چیزی باعث شده که بتن جی اف آر سی GFRC بتواند این همه مزیت داشته باشد؟ جواب را باید در چیستی جی اف آر سی GFRC دنبال کنیم. همانطور که می دانید جی اف آر سی GFRC در واقع یکی از انواع بتن الیافی می باشد. بتن الیافی به آن دسته از بتن هایی گفته می شود که در ترکیب آن علاوه بر سیمان، آب و ریز دانه ها و سنگدانه هایی مانند شن و ماسه از ترکیب الیاف در سایز های کوچک نیز استفاده می شود که این الیاف در حجم بتن به صورت منظم توزیع می گردند.

کارکرد این الیاف این است که بتواند مقاومت کششی، خمشی و برشی بتن را افزایش دهد و به این صورت بتن را از نیاز به آرماتورهای فولادی بی نیاز کند. در واقع کار تسلیح و مقاوم سازی بتن در برابر شکنندگی و تردی را به جای آرماتورهای فولادی بر دوش الیاف می گذارند.

اما جی اف آر سی GFRC آن دسته ای از بتن الیافی است که در آن از الیاف شیشه که به آن فایبر گلاس گفته می شود در تولید بتن الیافی استفاده می شود که طبق تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته جی اف آر سی GFRC مزیت های فراوانی دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول توصیه می کنیم که صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا را بازبینی کنید و یا با متخصصان ما در هنزا در رابطه با سفارش پنل های جی اف آر سی GFRC تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *