شاید برای شما جالب باشد که چه مزیت هایی در جی اف آر سی / جی آر سی وجود دارد که به این سرعت توانسته خود را به عنوان یکی از متریال های برتر پوشش نما در سطح جهان معرفی نماید. چرا که علاوه بر جی اف آر سی / جی آر سی مصالح دیگری نیز وجود دارند که برای ساخت نمای ساختمان ها به کار می روند، اما شاید بتوان گفت که پیشرفت و استقبال چشمگیری که از جی اف آر سی / جی آر سی به عمل آمده در بقیه موارد کم نظیر است.

ما سعی کردیم که در سلسله مقالاتی که به جی اف آر سی / جی آر سی اختصاص داده ایم به معرفی همین ویژگی ها و امتیازات بپردازیم. علاوه بر آنکه نمونه های عینی و سازه های عظیمی و معروفی که از جی اف آر سی / جی آر سی به عنوان نمای ساختمانی خود بهره می برند را نیز خدمت شما معرفی نماییم. در همین راستا می توان یکی از خواص برتر این محصول را بحث دوستی با محیط زیست دانست که در نوشته “جی اف آر سی / جی آر سی چه اثری بر محیط زیست دارد؟” پیرامون آن صحبت نمودیم.

جی اف آر سی / جی آر سی در نمای موزه آکادمی

در یان نوشته یک سازه کروی را که نمای آن با جی اف آر سی / جی آر سی پوشش داده شده است و تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید، به شما معرفی می کنیم. این تصویر مربوط به موزه آکادمی فیلم های سینمایی در شهر لس آنجلس می باشد.این پروژه در ابعاد 117 هزار و 500 فوت مربع می باشد که با 845 پنل پیش ساخته جی اف آر سی / جی آر سی پوشش داده شده است.

این پروژه با نمای جی اف آر سی / جی آر سی به گونه ای طراحی شده است که بتواند هزار صندلی نمایش فیلم را در خود جای دهد. خیمه شیشه ای بالای آن که تراس نظارت را پوشش می دهد، چشم ها را از تپه های هالیوود به خود خیره می کند. زیبایی نیم کرده شیشه ای در کنار نمای جی اف آر سی / جی آر سی خیره کننده است.

نمای جی اف آر سی / جی آر سی پیش ساخته معماری بیرونی نه تنها پوسته خارجی را برای پروژه فراهم آورده است بلکه ساختار بتنی درونی پروژه را نیز شکل داده است. هر کدام از پنل ها دارای یک پایان به عنوان پنل جی اف آر سی / جی آر سی هستند. به این معنا که هیچ کدام از قطعات جی اف آر سی / جی آر سی به کار رفته در پروژه به هیچ شکل از فورم ساختمان تغییر نکرده اند.

بنابراین می بینیم که چگونه نمای جی اف آر سی / جی آر سی می تواند یک سازه را در میان دیگر سازه هایی که همگی لوکس و برجسته هستند متمایز کند و این به علت خصوصیات طرح پذیری جی اف آر سی / جی آر سی است که در کنار زیبایی ظاهری قطعات می تواند این چنین پروژه هایی را برای ما فراهم آورد.

اگر شما نیز می خواهید که چنین پروژه هایی را با نماهایی بدین زیبایی به دست آورید بهتر است سفارش خود را با متخصصان و کارشناسان ما در هنزا در میان بگذارید. علاوه بر آنکه در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا می توانید نمونه هایی که در کشور خودمان از این محصول به اجرا درآمده را ببینید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *