عملیات ساخت مخلوط جی اف آر سی GFRC محکم و یکنواخت برای بتن مورد استفاده در کانتر تلاشی است برای کم کردن کار دست که این کار به وسیله سیال سازی و کارآمدتر نگهدارنده انجام می شود. در طرح اختلاط بتن جی اف آر سی GFRC همانطور که در مقاله “فرآیند اختلاط و تولید جی اف آر سی GFRC” نیز بیان شد، نگهدارنده را به راحتی می ریزند و خود بخود سطح بندی می شود. بجای اینکه با دست لایه های محتلف مخلوط نگه دارنده در محل خود قرار داده شود.

با وجود اینکه این روش باعث می شود که سرعت تولید جی اف آر سی GFRC افزایش یابد. اما از طرفی کارآیی و تاثیر الیاف را کاهش می دهد. همانطور که در ادامه توضیح خواهد شد، زمان تجارت و تلاش برای عملکرد ساختاری می تواند به کاهش و از دست دادن سود بیانجامد.

ریختن نگهدارنده در یک لایه ضخیم سبب کاهش تاثیر الیاف می شود به خاطر اینکه باعث می شود الیاف در جهت هایی که ترجیح دارد قرار نگیرند.

توزیع دو بعدی الیاف در جی اف آر سی GFRC

این شیوه از تولید جی اف آر سی GFRC باعث کاهش اثر بخشی غالب الیاف (حدود 85 درصد آن ها) می شود. بخاطر اینکه آن ها در جهت های اشتباه جهت دهی می شوند. یعنی به جای قرار گرفتن در جهت های دو بعدی صفحه ای اغلب در جهت سه بعدی قرار می گیرند.

هنگامی که مخلوط نگهدارنده جی اف آر سی GFRC خیلی سیالیت دارد نمی توان آن را برای جهت گیری دو بعدی الیاف نورد داد. باید بدانیم که نحوه قرار گرفتن و جهت گیری الیاف در مخلوط تاثیر زیادی در کارآیی و راندمان جی اف آر سی GFRC دارد.

اگر همچنان مایل به استفاده از نگهدارنده خود تحکیم ساز هستید بهتر است به جای قرار دادن یک لایه ضخیم بهتر است آن را در لیفت های نازک قرار دهید که به این طریق الیاف به صورت دو بعدی در سطح جی اف آر سی GFRC توزیع می شوند.

نمونه های به کار گرفته شده از پنل های جی آر سی GRC را می توانید در صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا دنبال کنید و جهت استفاده و به کار گیری این محصول بی نظیر در پروژه ساختمانی خود می توانید با کارشناسان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *