آیا یک محصول ساختمانی وقتی که در یک پروژه به کار گرفته می شود برای همه شرایط و محیط ها نیازمند خصوصیات یکسانی است؟ مثلا بتن پلاک را در نظر بگیرید که این روزها مورد استقبال زیادی واقع شده است که دلیل آن کارآیی برترش می باشد. آیا بتن لاک در هنگام طراحی و ساخت باید به محیطی که قرار است در آن به کار گرفته شود نیز توجه شود. یا اینکه هر نمونه بتن پلاک دارای حدی متوسط از کیفیت و ماندگاری و استحکام است که برای همه محیط ها و وضعیت ها کفایت می کند.

این ها پرسش هایی کاربردی است که در نوشته “بتن پلاک در شرایط محیطی مختلف” سعی کردیم بتوانیم پاسخی مناسب و درخور را با توجه به نظرات کارشناسی متخصصان هنزا بیان کنیم که افرادی که مایل هستند در انی زمینه اطلاعات لازم و به درد بخوری به دست آورند می توانند به مقاله مذکور مراجعه کرده و در زمینه آشنایی با بتن پلاک و اثر تغییرات محیطی بر روی آن نگاه جامعی به دست آورند.

تنوع طرح و رنگ در بتن پلاک

یکی از مسائل اساسی در مورد مصالح ساختمانی همواره مسئله ماندگاری بوده است. ماندگاری را به این جهت مورد توجه قرار می دهند که هم برای بتن پلاک و هم برای سایو محصولات اگر دارای ماندگاری کافی نباشند، می تواند منجر به آسیب هایی در ول زمان به محصول شود که آن بتن پلاک یا مصالح ساختمانی نیازمند بازسازی و ترمیم شود و همه این ها می تواند هزینه های زیادی را به مالکان و دارندگان ساختمان ها و پروژه های عمرانی تحمیل کند.

در نوشته های قبلی گفته شد که بتن پلاک از چند جهت خیال استفاده کنندگان را راحت می کند. هم از این لحاظ که دارای مقاومت و ماندگاری بالا در برابر محیط های بسیار سرد و حتی یخ زدگی می باشد و هم اینکه در برای نفوذ رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. اگر بتن پلاک دارای مقاومت کافی نباشد می تواند سبب شود که پس از چندی محصول ما دچر شوره زدگی شود که در اثر جذب و نفوذ رطوبت به لایه های درونی بتن پلاک اتفاق می افتد.

یکی از شیوه هایی که توانسته اند به کمک آن ماندگاری بتن پلاک را افزایش دهند و به خصوص پایداری آن نسبت به نفوذ رطوبت را بالا ببرند این است که از مواد نانو برای محافظت از آن استفاده کرده اند. از جمله فوایدی که استفاده از این مواد نانو توانسته برای بتن پلاک به همراه داشته باشد این است که شکل و ریخت ظاهری آن را به خوبی حفظ می کند و از این جهت همواره دارای ظاهری زیبا و شکیل مانند روز اول است. هم از جهت حفظ و ثبات رنگ بتن پلاک و هم از جهت حفظ بافت و طرح آن.

اگر این نکته را در کنار این مزیت بتن پلاک قرار دهید که این محصول قابلیت این را دارد که در انواع رنگ ها و طرح ها با توجه به سلیقه مشتریان و مخاطبان تولید شود آنگه در خواهید یافت که علت استقبال زیادی که از بتن پلاک در سال های اخیر شده است، چیست.

شما نیز اگر برای ساخت و ساز خود نیاز به بتن پلاک دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با متخصصان و کارشناسان هنزا تماس بگیرید. به علاوه اینکه نمونه های تولیدی را در صفحه بتن پلاک هنزا دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *